Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiamax schreef:Doelgroep heb ik al, vrouwen van jong tot middel leeftijd zeg maar.
Marktonderzoek het ik gedaan dmv mensen uit mijn omgeving te vragen of zij hier eventueel behoefte aan hebben. Heeft iemand nog meer ideen om mijn marktonderzoek uit te breiden?
Remy schreef:Voor de trimsalon was het vindbaar maken heel eenvoudig, ik heb me aangemeld op alle bedrijvengidsen op dit vakgebied. Als mensen in de regio nu zoeken op trimsalon sta ik eigenlijk altijd bovenaan.
Door het invoeren van de juiste metadata bereik je al heel veel.
Ook de juiste benamingen voor je pagina's helpt heel erg om gevonden te worden. Ik krijg trouwens ook bezoekers die gezocht hebben op "luxe leren hondenriemen" en dan via plaatjes die op bokt staan weer bij mijn site terecht komen.
Grappig dat ze je nu toch toegevoegd hebben, Joyce. Wel jammer dat ze nu toch wel door de mand vallen doordat het nu duidelijk is dat ze de sites gewoon niet eens goed bekijken. Maar top dat ze je toch toegevoegd hebben.
Zelf ben ik nu hard bezig met het opzetten van een webshop voor de handelsnaam Luxurious Leather. Ik heb een paar prachtige, zeer grote vellen leer ingekocht waar ik heel veel mooie dingen van ga maken en die gaan de webshop in. (@Joyce: onze "deal" blijft gewoon staan hoor)
Nadeel is dat ik zo'n controlfreak ben die alles zelf wil doen, logo's, webshop, fotografie enz en daar gaat heel veel tijd inzitten (maar dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk). Het is alleen gewoon zo leuk om zelf te doen
Verder heb ik voor de toekomst nog meer domeinnamen laten registreren, heb nog meer plannen
Daarnaast ben ik door een vrouw benaderd die mijn riemen als basisriemen wil gebruiken voor haar hondenhalsbanden met chunks (voor mensen al een rage). Ze heeft echt schitterende chunks, die heel mooi uitkomen op mijn banden, ben er best trots op. Voor de geïnteresseerden: http://www.hondensieraden.com/c-1858963 ... h-quality/