Krijgen jullie ook al de zenuwen als je het woord examen hoort? Nou ik wel hahaha. Nou meestal kan ik niet wachten op vakantie, maar nu voelt het niet echt zo aangezien je veel moet leren...
Ik ben niet zenuwachtig Misschien op de dag zelf, maar je schiet er weinig mee op! En voor Duits, Engels en Nederlands kun je niet veel leren. Dus ik hoef alleen voor biologie en aardrijkskunde veel ter leren! En wiskunde ook wel (daar ben ik echt slecht in xD)
Ik heb bijna precies hetzelfde als jou! Ik hoef voor Engels en Nederlands niet te leren (duits heb ik niet) Voor Bio en Ak moet ik ook veel leren, en heb ook nog Economie. En wiskunde ben ik ook heel slecht in
Te druk met leren heeft iedereen het denk ik om hier te reageren Leuk dat er al zoveel zijn aangenomen bij vervolg opleiding, nu nog slagen maar dat gaat bij iedereen wel goed komen
Ik heb vandaag mn intakegesprek voor vervolgopleiding juist afgezegd Ga zeker weten havo doen, dus is t een beetje nutteloos om helemaal naar zwolle af te moeten reizen voor een gesprek die toch geen nut gaat hebben voor mij..
Klarinda
Geplaatst: 07-05-13 10:29
Indra_S schreef:
Te druk met leren heeft iedereen het denk ik om hier te reageren Leuk dat er al zoveel zijn aangenomen bij vervolg opleiding, nu nog slagen maar dat gaat bij iedereen wel goed komen
heeft iemand een beetje examen stres over en wil diegene dat aan mij doneren? hahah.... ik ben een soort van begonnen met leren en daar is het bij gebleven..
iedereen gefeliciteerd trouwens met het feit dat je al bent aangenomen voor je vervolg opleiding!
Ik heb juist stress omdat ik geen motivatie heb om te leren
Heb natuurkunde, scheikunde, biologie en aardrijkskunde. Vet veel leerwerk maar de motivatie ontbreekt nogal. Ben wel al begonnen hoor maar loop behoorlijk achter op planning
ik heb geen stres en geen motivatie en dat is behoorlijk lastig.. hahah ik heb bio aardrijkskunde en geschiedenis als echte leer vakken.. maar heb alleen mn bio boeken nog maar even open gehad
maar mischien als ik heel ontspannen en relaxed die examens in ga dat dat wel positief is..
Goedzoo Ik ben opsich wel goed in wiskune alleen ik snap echt geen kloot meer van die tanges sinus cosinus blablabla mijn leraar kan niet uitleggen enzo
Indra_S
Geplaatst: 07-05-13 11:24
Biologie is idd vet veel Goed bezig klaar
Maar van bio is ook heel veel begrijpend lezen vragen en ze gaan minder diep op de stof in dan met SE toetsen.