Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Hoiii
Ik heb een voorstel gekregen van het bedrijf waar ik 1.5 week me eerste gesprek gehad heb.
valt me enorm tegen...
Zijn er sites waar je lonen kan vergelijken of wat is het min. is voor een bepaalde functie enz?
Dat ik een beetje weet wat normaal is.
Ik zou dan bijna 700euro bruto achteruit gaan....
Ik weet verdien nu goed maar 700 euro vind ik erg veel.
Ze belde op heb gezegd ik ga erover nadenken....
Het project waar ik aan meewerk stopt eind dit jaar vandaar dat ik op zoek ben naar iets nieuws.
gr
branka16 schreef:VeerenAshley, in zwolle zochten ze nog een koerier, is dat niet wat voor jou?
Deze vacature staat op http://www.werk.nl
Meestal is koeriers werk niet belastend voor je rug (heb zelf ook een zwakke rug).
SpikkelFire schreef:Ik had gesolliciteerd bij de post en werd gelijk teruggebeld.. alles was helemaal goed.. totdat ze zei dat je 3 maanden beschikbaar moet zijn.Aangezien ik nog steeds moet auditeren voor Disney en ik gewoon verder ga solliciteren voor normale banen kan ik dat niet echt overzien. Dus dat houdt dan gelijk op helaas.
SpikkelFire schreef:Ik had gesolliciteerd bij de post en werd gelijk teruggebeld.. alles was helemaal goed.. totdat ze zei dat je 3 maanden beschikbaar moet zijn.Aangezien ik nog steeds moet auditeren voor Disney en ik gewoon verder ga solliciteren voor normale banen kan ik dat niet echt overzien. Dus dat houdt dan gelijk op helaas.
branka16 schreef:Ik word echt gek nu :S
Voor alle 4 al afgewezen.
Waren 2 voor callcenter werk maar die afstand was te groot. Dat snap ik want het is een uur en 20 min rijden..
Voor productie werk kreeg ik mailtje dat ik om mijn CV ben afgewezen :S
En voor shotmedewerkster woonde ik te ver weg eis was 10 KM ik woon 11,6 Km er van af.
Is toch te gek voor woorden.
De moed zakt me wel echt in de schoenen nou
Bellatrix schreef:http://www.aboost.nl/ik_zoek_werk/onze_ ... 40924.aspx
Paraveterinair omgeving Amersfoort...het is wel tijdelijk en parttime maar misschien interessant voor iemand.
Ffortuna schreef:Linnie050, het lastige is wel dat je op projectbasis vaak sowieso meer betaald krijgt. Ik hoop voor je dat je er leuke secundaire arbeidsvoorwaarden kunt uitslepen, zodat je loon netto alsnog hoger is. Voorbeeld, mijn loon is bij mijn huidige werkgever bruto bijna 200 lager dan ik nu zou krijgen bij mijn vorige werkgever maar door de ´benefits´ is het netto juist een stuk hoger.