Lowara schreef:*zwaait weer blij*
daar ben ik weer
even een vraag die ik op dit moment heb, waar we geen duidelijkheid via het ondernemen handboek over hebben en die jullie vast en zeker wel weten
we moeten eind van de maand de kwartaalgegevens doorgeven, en omdat dit ons eerste kwartaal is; moeten we de hoeveelheid kilometers van mijn prive auto nu al invoeren als zijnde kosten, of dit pas eind van het jaar doen bij de belastingopgave?
in de boeken en via internet LIJKT het alsof we dit maar eenmalig hoeven te doen aan het eind van je boekjaar/ tijd van de opgaves ( is dus een prive auto die af en toe voor de zaak wordt gebruikt mbt vervoer), maar we komen er gewoonweg niet uit. OOk niet na dat handboek en voa voorgaande topics.
wie ooh wie kan ons uit de brand helpen?
Ik lees nog steeds mee hoor! maar heb over het algemeen niet veel te melden
Wat betreft jouw vraag.. je bedoeld de € 0,19 per km? Uiteindelijk zal dit invloed hebben op de winst, wat weer invloed heeft op de inkomstenbelasting. Deze aangifte moet 1x per jaar, dus kan je dat ook in 1x invoeren.
Als je bijv. per kwartaal je resultaat (winst/verlies) wil bekijken, dan moet je er rekening mee houden dat de uitkomst nog zal wijzigen door het invoeren van je km.vergoeding.

maar een template vinden die er op lijkt is lastig,

. Ik tegen de zomer aan wel heeeeel blij zijn, want ik krijg een eigen werkplek