Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik kap met solliciteren, heb het echt helemaal gehad! Weer een afwijzing binnen, dan maar nog 2 jaar zonder geld zitten en geen huisje enzo maar nu ben ik het ook echt spuug en spuugzat! *Sorry maar ik ben echt even helemaal klaar met alles....
joyce2 schreef:@Purny: Hoe lang ben je al aan het solliciteren dan??
Ik snap het wel hoor, na een jaar solliciteren heb ik ook nog steeds geen andere baan. Heb af en toe ook een weekje dat ik even niet meer naar vacatures kijk, maar uiteindelijk moet je jezelf toch weer een schop onder je kont geven en weer verder gaan. Ooit komt er wel wat op ons pad!
Cowgirl schreef:purny schreef:Ik kap met solliciteren, heb het echt helemaal gehad! Weer een afwijzing binnen, dan maar nog 2 jaar zonder geld zitten en geen huisje enzo maar nu ben ik het ook echt spuug en spuugzat! *Sorry maar ik ben echt even helemaal klaar met alles....
Zullen we samen een taartje eten?![]()
Ook ik had wederom geen succes vandaag bij mijn sollicitatie. Al mijn testen waren goed en kreeg zelfs een compliment over mijn engelse taal. Ben er wel achter dat ik ook nog niet de oude ben en wellicht beter af ben met een baan die niet te druk is met mensen.
Over 5 dagen zit ik precies 2 jaar thuis![]()
Ik heb wel een onwijs gave vacature van een bokker gekregen, ga daar nog wel mee aan de slag.