Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt niemand die om dat vak van de opleiding getrapt wordt, maar intussen moeten ze dat vak wel voldoende hebben, wat betekent dat ze eraan gewerkt hebben een beetje aardige dierenarts te worden. Nemurin schreef:Saaaash: Helaas ligt het ook veel aan persoonlijkheid. Sommige mensen zijn er ECHT niet geschikt voor, maar willen het wel...En dan kun je niet zeggen van nou jij mag geen leraar worden, ze gaan je niet leuk vinden.
Saaaash schreef:Nemurin schreef:Saaaash: Helaas ligt het ook veel aan persoonlijkheid. Sommige mensen zijn er ECHT niet geschikt voor, maar willen het wel...En dan kun je niet zeggen van nou jij mag geen leraar worden, ze gaan je niet leuk vinden.
Ze zouden het wel moeten doen, want het is erg demotiverend om zo'n slappe zak voor de klas te zetten...
casperzazoe schreef:mn klas is de franse stagaire beetje overspannen te maken,
Waren we eindelijk rustig bezig, zegt 1jongen iets.
docent; HOU NOU TOCH GEWOON JE BAKKES DICHT.
later, MOND DICHT, IK GA DADELIJK SLAAN HOOR!
eh ja dan vraag je er om.
minikatje schreef:Kaus schreef:Wat is daar seksistisch aan dan?
er staat " En hij heeft weleens seksistische opmerkingen"
maar er zitten hier minderjarigen en bokt gaat dat niet goedkeuren

Dat wegpesten vond ik vroeger al zo vreselijk, maar nu ik volwassener en verstandiger ben al helemaal!
) maar echt wegpesten
dat is gewoon gemeen om te doen. Maar je hebt altijd wel eens dat het niet of wat minder klikt met de ene klas, terwijl het super gaat met andere klassen. Jammer dat het voor een docent dan zo ontzettend veel energie kost
AmyII schreef:Ik geef zelf les op een MBO vakschool, nou, wegpesten is er bij mij niet bij, daar is namelijk het gat van de deur. Plus dat onderling treiteren echt een no-go is bij mij en dat weten veel van mijn leerlingen dondersgoed.
Nou had ik van de week een nieuwe groep en die gingen ook uitproberen. Béétje jammer dat ik ze dan gewoon aan het werk zet en ze niks meer uitleg, waardoor ze geen stap verder komen met hun project. Neehoor, mijn leerlingen denken wel even na voor ze bijdehand gaan doen.
Wie geen zin heeft en daarom gaat klieren, heeft bij mij niks te zoeken, leerplicht of niet.