Nee, leek me toch niet zo verstandig. Heb wel 20 minuten voor mezelf gelopen. Verder deze week ook heel druk met school, dus kon mijn tijd vandaag wel even goed gebruiken. Misschien dat ik volgende week wel ga
Pff k mis mn internet Moet nu iedere keer op school internetten xD K wil dat het snel 13 oktober is K voel me echt afgesloten van de buitenwereld doordeweeks xD Heb nu ook geen tijd om alles bij te lezen
K kan woensdag eiiindelijk weer paardrijden Heb proefles aangevraagd bij Stal Mansour in Arnhem xD
hahaha uhuh xD Neej ik kan gewoon nu helemaal niets zonder internet ook niets voor het schoolproject doen enzo xD Heb nu ff 1 minuut de dongel erin Vanaf maandag heb kweer een nieuwe bundel van de dongel, dan kan ik weet met mate internetten als t moet xD
Ik heb ook 2 weken zonder internet gezeten op mijn kamer. Inderdaad niet echt ideaal, maar wel overleefd Nu weer lekker thuis bij paps mams en de beesten. Toch ook wel fijn hoor
Ik krijg net een mailtje dat er eren kamer is vrijgekomen in de binnenstad van den bosch. Dus dichterbij ongeveer alles. Ook is hij evengroot maar wel 80 euro goedkoper. En in een studentenhuis, dus meer contact.
Ik zit te twijfelen of iker op in zal gaan. Nu moet ik namelijk 40 minuten fietsen naar school en sport. Maar ik woon wel naast een groot stuk bos plus heide, en kan de paarden horen hinneken als ik mijn raam opendoe. Maar eigelijk ben ik nog maar 1 keer gaan wandelen, en heb nog steeds geen bijrijdpaard gevonden.
Phylos
Geplaatst: 30-09-11 13:09
Klinkt wel als een mooie kamer, die in de binnenstad. Zal in ieder geval reageren. Je weet nooit of je het ook echt wordt
Ik had net autorijles, maar toen k naar de lesauto liep kwam mn kat me achterna gerend Dus ik em maar ff weer op de tuintafel gezet, stap in de lesauto, komt ie weer aangelopen, gaat ff bij de stoeprand in de bladerhoop bij de put zitten poepen, en gaat achter de auto zitten dom beest xD Gelukkig zag ik dat dus, dus moest em ff binnen zetten Vorige week ging ie ook al achter me aan xD Beetje té aanhankelijk.
Hvelreki
Geplaatst: 01-10-11 15:38
Zo, drukke week gehad. Hier trouwens 4 spinnen gedood de voorbije week Ik hoop dat het gewoon ligt aan het feit dat het nu de tijd is dat spinnen binnenkomen. 3 vond ik trouwens toen ik onder de douche stond (geloof dat ze langs daar ook binnenkomen, in onze badkamer is een klein verluchtingsroostertje).
Ik las hier ook iets van een wc, brr. Irritant lijkt me! Hoop dat het ondertussen al verholpen is?