Baal er echt van, maar het is niet anders!
Succes, morgen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dwyne schreef:Jeetje dan zijn ze wel heel snel met afwijzingen versturen Cowgirl! Hopen dat er toch een bedrijf is wat jouw die switch gunt. Niet mogelijk om tussentijds een cursus ofzo te volgen om te laten zien dat je zelf al bezig bent te switchen?
Patpen, klinkt wel een beetje vreemd...
Babsiej schreef:Heb je niks meer van je gesprek vorige week gehoord?
Ik ben mij druk aan het voorbereiden op het tweede gesprek morgen, als dat goed gaat krijg ik aansluitend een arbeidsvoorwaardengesprek. Vind het eigenlijk best wel spannend
Anneert schreef:Balen steentje, en idd vertelden ze ook waarom?
Ik ben gisteren ook gebeld, niet door naar de volgende gespreksronde, te weinig ervaringEigenlijk vind ik dan dat ze me niet eens hadden mogen uitnodigen, want alles stond al in mn brief en CV, maar het was wel een goede oefening.
Steentje schreef:Jongens!
Ik heb een klein uurtje geleden mijn CV gemaild naar een bedrijf, en ik kreeg net al een mailtje terug dat ze me graag willen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek!
Liefst vandaag nog, maar dat is me echt te kort dag..
12sterre34 schreef:Ik word echt meerdere keren per dag gebeld door recruiters die mijn cv op banensites als monsterboard, nationalevacaturebank etc zien staan en een vacature hebben openstaan die op mijn profiel aansluit. Dus ik zou zeker op meerdere banansites je cv uploaden, ik krijg er echt wel respons op en je weet nooit of net de juiste baan ertussen zit!
Citaat:U heeft gesolliciteerd naar de functie van secretarieel/commercieel medewerker voor de verhuur- en verkoop van recreatiewoningen van (bedrijf).
In totaal hebben wij een kleine vijftig sollicitanten beoordeeld en enkele van hen uitgenodigd voor een gesprek. Wij hebben uit deze groep inmiddels onze keuze gemaakt en overeenstemming bereikt met één van de sollicitanten.
Wij danken u voor de genomen moeite en wensen u heel veel succes met uw verdere carrière.
Met vriendelijke groet,