Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaggie schreef:Dan zal het wel niet bij 3 blijven dit jaarIk voldoe voor 2011 in ieder geval weer al aan de ‘eis’ van de belasting om minimaal 3 opdrachtgevers te hebben gehad.
DendroFleur schreef:Yvonne, ziet er op het eerste oog goed uit. Paardenfoto's veel variëteit in kleur, houding, richting en onderwerp. Maar toch oogt het niet rommelig. Ik vind de voorbeeld foto van de hond niet echt super, verwacht dat daar wel een andere komt.
Maar om toch iets te zeuren te hebben, ik ben tot nu toe op twee schrijffoutjes gestuit. Neem aan dat je voor 101% goed gaat
![]()
De juiste afmetingen van elke foto vindt je terug bij bestellen Oypo, bij elke foto onder product info. De bestelde foto’s ontvang je natuurlijk zonder het watermerk.
Bij Oypo krijgt je ruim de tijd om bestellingen te plaatsten. Na ongeveer 6 maanden wordt het betreffende fotoboek automatisch door Oypo verwijderd en kun je geen bestellingen meer via Oypo plaatsen.
Vind(t) je twijfel ik nog over maar volgens mij is het ook "loop je mee". Ga nog even verder kijken met de rode stift
Voor commerciële doeleinden graag eerst contact opnemen met mij. Dit werkt nog niet.
En ik kan nu de hondfoto plaatsen en dan is hij wel grappig. Snapte nu ook wat dat witte tafelkleed naast hem was
Dressuurgek schreef:Sorry voor het echo-bericht maar als je of jij erachter staat dan is het alleen een 'd'. Check > http://www.onzetaal.nl/advies/vindt.php. Niets mis dus met 'vind je'.
yvonnepuntnl schreef:Ik had net ook even een probleempje met het veranderen van een pagina, toen laadde die ook niet. Maar verder zijn er voor zover ik weet nooit problemen, maar als de site bij anderen ook traag laadt, dan hoor ik dat graag!
foxy80 schreef:Dressuurgek schreef:Sorry voor het echo-bericht maar als je of jij erachter staat dan is het alleen een 'd'. Check > http://www.onzetaal.nl/advies/vindt.php. Niets mis dus met 'vind je'.
Even de taalpuritein uithangen, als er alleen "je" of "jij" achter het werkwoord staat, dan is het alleen "D"
Staat er bv "Vindt je hond" dan is "je hond" het onderwerp en dus wordt het werkwoord vervoegd in de derde persoon enkv, dus stam+t
Hilda79 schreef:Vindbaarheid op google vinf ik erg interessant. Er zijn wat algemene dingen bekend maar echt de dingen die er toe doen heb ik nog niet gevonden.
Citaat:jaggie@Yucca, wat ga je precies met die vogelhuisjes doen? Ik zou trouwens voor 1 zelfde bedrijf dat meerdere diensten maar wel in de zelfde tak aanbied 1 naam gebruiken. Ga je meerdere dingen doen in verschillende branches dan zou ik pas voor verschillende namen kiezen.