Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BBreedveld schreef:Maar kan nergens duidelijkheid krijgen over het OV. De site van HTM ligt eruit en de website van 9292ov zegt niks concreets over mijn route. En als ik bel, krijg ik geen verbinding - lijnen overbezet, vrees ik.
BBreedveld schreef:Pfft, ik zit ook enorm te dubben, Krijg mijn auto er warschijnlijk sowieso niet uit, maar wil 'm (en mezelf!)ook niet wagen aan zoveel galddigheid.
Maar kan nergens duidelijkheid krijgen over het OV. De site van HTM ligt eruit en de website van 9292ov zegt niks concreets over mijn route. En als ik bel, krijg ik geen verbinding - lijnen overbezet, vrees ik.
Nextdomino schreef:@Samy, mooi is dat, waarom zou ze je niet even thuis kunnen brengen?
Nou succes dan maar met hoe je naar huis moet komen.
Li_lee_yang schreef:BBreedveld schreef:?? Ik zie geen overzicht. Heb je misschien een link?
de site is nu weer offline,
maar welke bus moet je hebben, misschien weet ik het nog uit mijn hoofd
SiCa schreef:Nou, ik moest net naar de dokter.. Heerlijk rustig daar, dat dan weer wel.
Ik dacht met mijn fantastische rijkunsten (a-hum), daar wel even met de auto naartoe te gaan. (Het is best ver lopen...)
Ja... Heel goed...
Ik ben er gekomen, vraag niet hoe, heel Vianen hier is een grote glijbaan. Zag nog wel een sneeuwschuiver langskomen, maar dat is vechten tegen de bierkaai vrees ik.
Toen ik er bijna was (hoefde alleen nog een bocht om) ging ik glijden en gleed een sneeuwbank in tegen de stoep aan. Ik dacht: "Prima, mooi geparkeerd zo..." Tot ik weer weg moest natuurlijk...
Inmiddels weer veilig thuis, op de bank aan het opwarmen met koffie. Maar ik durf echt de weg niet meer op...
Hopelijk is het morgen beter, want dan moet ik toch echt werken.