Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:57

:= nee dat zou ik ook niet doen.....

Alhoewel, alleen uit met de heren, wat schuift dat? O:)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:58

kaatje77 schreef:
:= nee dat zou ik ook niet doen.....

Alhoewel, alleen uit met de heren, wat schuift dat? O:)

Dat heb ik niet gevraagd..., maar dat soort werk is meestal erg goed betaald en ja als je single bent en alleen met de heren uit hoeft...

Maar ik heb geen zin in relatie crisis en geloof niet in "alleen maar uitgaan"

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:02

Maar ik misschien wel. :P

_O-

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:48

kaatje77 schreef:
:(:) wildgirl, je had toch iets gevonden laatst?

ik heb een baan nu maar ik wil graag wat anders!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:38

Nou ook ik ben de *piep* contact niet verlengd dus thuis nu.
Mocht iemand nog een baan weten in de buurt van Dordrecht graag.
Alleen even geen callcenters meer die ben ik zat.

Voor alle werkzoekende succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:29

Hier schiet het ook nog niet op helaas. dacht iets te hebben gevonden, zouden ze me vr nog bellen laatste zaken door te spreken, hoorde ik niks meer. Dus eerst maar eens za een mailtje gestuurd en later op di gebeld. Toen konden ze me nog niks vertellen, maar zouden me wo of do terugbellen. Ondertussen alweer vrijdag maar nog niks gehoord.....

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:50

Zijn er nog werkzoekende regio Woerden (tussen Utrecht en Gouda) hier :? Stond gisteren een leuke vacature, medewerker sportservice bij de NKBV in de krant, 30 of 32 uur.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:08

Volgens mij zat er iemand bij het "Ik zoek een baan" topic die wel aardig in de buurt van Utrecht zat.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:14

IIG het is op loopafstand van het station.
Het is echt een leuke afwisselende baan, had erop gesolliciteerd was aangenomen, huidige werkgever wilde me echt houden en overtrof het bod :D gisteren stond de vacature opnieuw in de krant en net zag ik dit topic voorbij komen en dacht mmmm laat ik de mensen hierop attenderen :D

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:02

Ik zie het even niet meer zo positief...

typ dit dan ook letterlijk met de tranen over mijn wangen.....

Ik wil zo graag weer aan het werk.., en wat ik het liefste wil kan ik ivm gezondheid niet meer...
en bij alle andere sollicitatie's die ik doe krijg ik alleen maar afwijzingen.

zelf call centers willen me niet hebben ;( ;( ;(

ik weet het echt ff niet meer.....

dus als iemand nog wat weet: zie topic: ik zoek een baan, jullie ook?

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:04

Ah kop op hé :(:)

Ik snap je frustratie, hopelijk komt er snel iets op jouw pad.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:07

Sosha schreef:
Ah kop op hé :(:)

Ik snap je frustratie, hopelijk komt er snel iets op jouw pad.

Ik ben al maanden aan het zoeken.....
Ook naar banen wat ik in eerste instantie niet meer wilde (call center) maar het lukt niet.

Ik heb jarenlange ervaring in de zorg en dat lijkt nu mijn struikelblok...

Echt, ik word er gewoon echt gek van.., ik wil aan het werk!!!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:09

Ik heb op het moment een baan (sinds december een vast contract) maar ik ben van functie veranderd ook sinds december en ik ga met steeds meer tegenzin naar mijn werk. Ik kan gewoon echt niet tegen heel de dag binnen zitten. In mijn vorige functie ging ik nog regelmatig even weg, maar nu gaat dat niet meer. Dus ik zit nu hard te twijfelen om iets anders te zoeken, maar dat is natuurlijk wel een risico nu. Iemand toevallig nog tips naar wat voor baantje ik kan zoeken waarbij ik niet de hele dag binnen hoef te zitten? Want ik weet ook niet zo goed waar ik naar moet zoeken. (mbo nivo)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:12

Ik bedoel het even niet persoonlijk..... :n

maar ik (en andere met mij) zitten thuis terwijl ze het liefst gister nog begonnen met een baan....

en mensen met een baan...., die klagen!!!

Ik kan het ff niet hebben

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:14

Ow sorry hoor dat ik niet gelukkig ben met mijn baan. Ik snap best dat het klote is als je geen werk hebt. Ik zie in mijn omgeving ook mensen die zonder werk zitten en hoe rot het is. Maar elke dag met tegenzin naar je werk gaan dat maakt me ook zwaar ongelukkig.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:17

ginger18 schreef:
Ow sorry hoor dat ik niet gelukkig ben met mijn baan. Ik snap best dat het klote is als je geen werk hebt. Ik zie in mijn omgeving ook mensen die zonder werk zitten en hoe rot het is. Maar elke dag met tegenzin naar je werk gaan dat maakt me ook zwaar ongelukkig.

Volgens mij schrijf ik heel duidelijk dat het niet persoonlijk is.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:18

Ja dat klopt maar het komt er wel op neer dat mensen die een baan hebben niet mogen klagen. Ik wil alleen maar even duidelijk maken dat als je niet gelukkig bent in je baan dat dat ook erg vervelend is.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:36

Zojuist een sollicitatie verstuurd naar een ruitersportzaak, dierenwinkel hier bij mij om de hoek....

vacature stond op Marktplaats...

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 09:57

Ik zal duimen voor je. Lijken me in ieder geval wel leuke jobs om te doen.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:19

ONEE!! Had ik vorige week echt een SUPER leuke baan gezien, ik solliciteren, ze waren positief over me....

Is de baan vergeven!! AARGHH!! Om dat soort dingen kan ik echt wel janken! Ben al 3 (!) jaar naar iets anders aan het zoeken, zie ik iets wat ook goed bij me past, is ie weg!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 10:25

hier nog iemand....ben druk aan het solliciteren, maar wil niet lukken, wel iedere keer tot een tweede of derde gesprek, maar dan word ik " een goede tweede" . Daar heb je dus helemaal niets aan. Ik heb wel nu nog werk, maar ons bedrijf is verkocht, dus binnenkort sta ik op straat. Heb in het verleden nooit moeite gehad met werk vinden, maar merk nu wel dat er bijna geen aanbod is.

Ik zie wel opmerkingen voorbij komen dat er genoeg werk is en je altijd iets anders kan doen of een stapje onder je niveau. Maar wat als je een bepaald salaris hebt en daar naar leeft? Ik kan geen stap terug doen.. ik ben van mijn vorige baan naar deze baan al behoorlijk terug gegaan, nog meer terug kan niet. Ik moet mijn hypotheek betalen en mijn paard. Het lastige is dat ik nu een behoorlijk salaris heb en dat gewoon heel lastig is te houden. Moeilijk allemaal hoor..

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:36

Sosha schreef:
Ik zal duimen voor je. Lijken me in ieder geval wel leuke jobs om te doen.

Dank je wel.... het is weer afwachten

Lijkt mij ook erg leuk.... (nu maar hopen dat het lichamelijk ook haalbaar is...)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:37

barbara28 schreef:
hier nog iemand....ben druk aan het solliciteren, maar wil niet lukken, wel iedere keer tot een tweede of derde gesprek, maar dan word ik " een goede tweede" . Daar heb je dus helemaal niets aan. Ik heb wel nu nog werk, maar ons bedrijf is verkocht, dus binnenkort sta ik op straat. Heb in het verleden nooit moeite gehad met werk vinden, maar merk nu wel dat er bijna geen aanbod is.

Ik zie wel opmerkingen voorbij komen dat er genoeg werk is en je altijd iets anders kan doen of een stapje onder je niveau. Maar wat als je een bepaald salaris hebt en daar naar leeft? Ik kan geen stap terug doen.. ik ben van mijn vorige baan naar deze baan al behoorlijk terug gegaan, nog meer terug kan niet. Ik moet mijn hypotheek betalen en mijn paard. Het lastige is dat ik nu een behoorlijk salaris heb en dat gewoon heel lastig is te houden. Moeilijk allemaal hoor..

Heb je helemaal gelijk in hoor, dat dat niet altijd kan.....

er word vaak gezegd; als je echt wil werken dan is er ook werk..., ben ik het niet helemaal mee eens...
werkgevers hebben nu de positie om de meest hoge eisen te stellen aan sollicitanten, en het is gewoon vreselijk moeilijk om iets te vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:46

haike schreef:
Hier schiet het ook nog niet op helaas. dacht iets te hebben gevonden, zouden ze me vr nog bellen laatste zaken door te spreken, hoorde ik niks meer. Dus eerst maar eens za een mailtje gestuurd en later op di gebeld. Toen konden ze me nog niks vertellen, maar zouden me wo of do terugbellen. Ondertussen alweer vrijdag maar nog niks gehoord.....

En het weekend er weer achteraan gebeld, zouden zeker terugbellen zaterdag maar weer niks gehoord. Kreeg net een smsje dat niet meer doorging, dus heel erg teleurgesteld nu en kan weer opnieuw op zoek. Iemand nog tips?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:55

haike schreef:
haike schreef:

En het weekend er weer achteraan gebeld, zouden zeker terugbellen zaterdag maar weer niks gehoord. Kreeg net een smsje dat niet meer doorging, dus heel erg teleurgesteld nu en kan weer opnieuw op zoek. Iemand nog tips?

Wat ontzettend on-professioneel van dat bedrijf dan!!!

Tips? pff, weet niet wat je zoekt
:(:)