Alhoewel, alleen uit met de heren, wat schuift dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:nee dat zou ik ook niet doen.....
Alhoewel, alleen uit met de heren, wat schuift dat?
Sosha schreef:Ah kop op hé![]()
Ik snap je frustratie, hopelijk komt er snel iets op jouw pad.
ginger18 schreef:Ow sorry hoor dat ik niet gelukkig ben met mijn baan. Ik snap best dat het klote is als je geen werk hebt. Ik zie in mijn omgeving ook mensen die zonder werk zitten en hoe rot het is. Maar elke dag met tegenzin naar je werk gaan dat maakt me ook zwaar ongelukkig.
barbara28 schreef:hier nog iemand....ben druk aan het solliciteren, maar wil niet lukken, wel iedere keer tot een tweede of derde gesprek, maar dan word ik " een goede tweede" . Daar heb je dus helemaal niets aan. Ik heb wel nu nog werk, maar ons bedrijf is verkocht, dus binnenkort sta ik op straat. Heb in het verleden nooit moeite gehad met werk vinden, maar merk nu wel dat er bijna geen aanbod is.
Ik zie wel opmerkingen voorbij komen dat er genoeg werk is en je altijd iets anders kan doen of een stapje onder je niveau. Maar wat als je een bepaald salaris hebt en daar naar leeft? Ik kan geen stap terug doen.. ik ben van mijn vorige baan naar deze baan al behoorlijk terug gegaan, nog meer terug kan niet. Ik moet mijn hypotheek betalen en mijn paard. Het lastige is dat ik nu een behoorlijk salaris heb en dat gewoon heel lastig is te houden. Moeilijk allemaal hoor..
haike schreef:Hier schiet het ook nog niet op helaas. dacht iets te hebben gevonden, zouden ze me vr nog bellen laatste zaken door te spreken, hoorde ik niks meer. Dus eerst maar eens za een mailtje gestuurd en later op di gebeld. Toen konden ze me nog niks vertellen, maar zouden me wo of do terugbellen. Ondertussen alweer vrijdag maar nog niks gehoord.....
haike schreef:haike schreef:Hier schiet het ook nog niet op helaas. dacht iets te hebben gevonden, zouden ze me vr nog bellen laatste zaken door te spreken, hoorde ik niks meer. Dus eerst maar eens za een mailtje gestuurd en later op di gebeld. Toen konden ze me nog niks vertellen, maar zouden me wo of do terugbellen. Ondertussen alweer vrijdag maar nog niks gehoord.....
En het weekend er weer achteraan gebeld, zouden zeker terugbellen zaterdag maar weer niks gehoord. Kreeg net een smsje dat niet meer doorging, dus heel erg teleurgesteld nu en kan weer opnieuw op zoek. Iemand nog tips?