Mbo opleidingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frances

Re: Mbo opleidingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:21

hmm dan zou ik ook denken aan de richting secretaresse idd. Dan heb je toch die omgang met mensen, computerwerk, en volgens mij kun je in sommige richtingen best aardig verdienen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:24

Bij mij op school kun je ook kiezen ; Juridisch secretaresse [Bijvoorbeeld op een Notariskantoor Knipoog ] , Medisch secretaresse, Directie secretaresse & Managementassistente. Dat kun je dan allemaal nog bepalen in die 3jaar. Ja

Maar goed, ik weet dus niet welk niveau jij kunt doen op het MBO. Voor directie secretaresse/managementassistente heb je niveau 4 nodig, de rest niveau 3 geloof ik.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 17:52

samflame schreef:
xDramaQueen schreef:
samflame ik vind je niet verwend ik vind je een aansteller n.a.v je laatste bericht, ik maak hier schoon, stofzuig elke dag, was, zit op school, ik heb een AGIS! van 100 euro ik heb een scooter verzekering van 70 euro, ik heb mijn boeken te betalen van 350 euro en ik heb mijn school te betalen van duizend euro, paardrijden 165 euro en weetje wat zo grappig is, ik heb het niet moeilijk, ik werk hard, en heb de weekenden gewoon lekker vrij! je moet het WILLEN, dan kom je er vanzelf.
en anders ga je maar naar het zandpad, geen opleiding veel geld Clown
je ziet jezelf als een dame met eigen bedrijf dikke kantoor in een mooi pak met prachtige pumps eronder, wake up girl met zo;'n instelling zal je altijd de vloer moeten vegen.

jij zeurt om een scoot verzekering van 70 euro
weet je hoeveel mijn wegenbelasting en me verzekering is???
WELKOM IN DIE WERELD MEID

als je beter leest zie je dat ik niet zeur, ik geniet ervan dat ik leer hoe het leven is Haha!
maar met zo'n instelling als jij hebt kom je er niet

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 18:04

we zullen zien!!!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:06

Wat dat betreft ben ik het wel met DramaQueen eens eigenlijk. Bloos! Ik vind het ook een beetje een vreemde houding ; Geld, geld, geld. Zo werkt het niet. Wil je veel geld? Goed, maar daar moet je ook voor werken & een goede opleiding voor doen.

Nu weet ik nog steeds niet wat voor niveau je kunt doen op het MBO, dan kon ik je tenminste helpen.. Maar je reageert er niet eens op? Clown

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 18:13

je heb mijn nergens zien zetten dat k niet wil leren
als je goed leest zie je zelfs dat ik door wil leren dus ik weet niet hoe
jullie daarbij komen?
Me niveau staat dr ook al hoor
misschien lezen???

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:17

ik krijg wel betaald voor mijn stage Haha! mbo verpleekundige, /he, iedereen wil een goed salaris een mooie auto en weinig werk.

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 18:19

Ilsje_ schreef:
ik krijg wel betaald voor mijn stage Haha! mbo verpleekundige, /he, iedereen wil een goed salaris een mooie auto en weinig werk.

Dank u (A)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:21

xDramaQueen schreef:
samflame ik vind je niet verwend ik vind je een aansteller n.a.v je laatste bericht, ik maak hier schoon, stofzuig elke dag, was, zit op school, ik heb een AGIS! van 100 euro ik heb een scooter verzekering van 70 euro, ik heb mijn boeken te betalen van 350 euro en ik heb mijn school te betalen van duizend euro, paardrijden 165 euro en weetje wat zo grappig is, ik heb het niet moeilijk, ik werk hard, en heb de weekenden gewoon lekker vrij! je moet het WILLEN, dan kom je er vanzelf.
en anders ga je maar naar het zandpad, geen opleiding veel geld Clown
je ziet jezelf als een dame met eigen bedrijf dikke kantoor in een mooi pak met prachtige pumps eronder, wake up girl met zo;'n instelling zal je altijd de vloer moeten vegen.

Recht door zee zullen we maar zeggen maar ik ben het volledig met je eens Huilen van het lachen
Dat de normen en waarden vervagen dat moge duidelijk zijn!

TS: Hopelijk vind je de juiste studie die wel bij je past.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:23

samflame schreef:
Ilsje_ schreef:

Dank u (A)

het was niet positief bedoeld hoor

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 18:24

positief of niet je zegt iedereen wilt dat
beetje jammer dat iedereen me zo verwend ziet
terwijl k gewoon alleen maar iets goed wil in de toekomst
maja I don't care

Knipoog zolang ik weet wie k ben zullen woorden mijn niet raken

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:26

ik zou het ook wel willen, maar daarvoor moet je werken, dat krijg je niet zomaar

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:27

samflame schreef:
positief of niet je zegt iedereen wilt dat
beetje jammer dat iedereen me zo verwend ziet
terwijl k gewoon alleen maar iets goed wil in de toekomst
maja I don't care

Knipoog zolang ik weet wie k ben zullen woorden mijn niet raken

Dat mensen jou verwend vinden heb je zelf gedaan aan je manier van reageren maar ook je denkwijze wat je hier op bokt laat zien Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:27

Ilsje_ schreef:
ik zou het ook wel willen, maar daarvoor moet je werken, dat krijg je niet zomaar

Of zoals eerder omschreven is een 80 jarige vent zoeken met veel geld Vork

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:29

MISTRAL94 schreef:
Ilsje_ schreef:

je kan ook nog altijd bij je baas onder het bureau proberen maar dat kan ook fout aflopen Clown Vork

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:41

xDramaQueen schreef:
MISTRAL94 schreef:

je kan ook nog altijd bij je baas onder het bureau proberen maar dat kan ook fout aflopen Clown Vork

Hahah. ROFL Bij sommige bazen werk je je zo inderdaad wel 'omhoog' Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:44

Ik wil een goed salaris en een mooie auto, maar wel wil ik me daarvoor uit te naad werken. Helaas weet ik dat ik nu hard moet studeren en werken, in ruil voor een laag loon Huilen van het lachen

Mijn broer verdiend als 18 jarige 2000 euro voor twee weken in de emigraten, met vliegtuig, woon en eten kosten betaald door het bedrijf. Tong uitsteken Maar daarvoor zul je jou nagels moeten vuilmaken.

Misschien is hostess op een cruise ship wel voor jou, lopen ook een hoop sugar daddys rond Haha!
Laatst bijgewerkt door lesilla op 12-08-08 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:46

Meid ben blij dat je kunt studeren. Snap dat je een goed salaris wil, maar probeer eerst maar eens iets te vinden waar je met goede zin naar toe gaat, dan maar een minimumloon.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:47

op mijn oude werk liep een duitse/nederlandse dame met accent en dat was dus zijn lieverd, binnen een maand is ze van spoelkeukenkracht naar directie secretaresse gegaan Vork

Was wel leuk, dat accent althans, verder was ze net zo arrogant als hem, ik moet spontaan weer lachen als ik denk hoe ze me vroeg te stofzuigen: wilt je asteblieft stofzouken hier?
ROFL

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:49

Whah, Iehieuw. Clown Zo wil ik dus echt niet worden hé. Directie secretaresse wil ik worden door zelf m'n best te doen Clown No way dat ik iets probeer bij m'n baas, getver Scheve mond

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:55

gelukkig maar, waren allebei zo arrogant als de pest, die directeur was echt te erg (rabobank) als ik met me schoonmaakschortje in de lift stond weigerde hij ook de lift in te komen en zij was net zo

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:57

Oh das écht erg, terwijl zij eerst in de keuken werkte? Clown je hoort het wel vaak van secretaresses hé Clown Brr.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:58

Tot dat er een jongere en knappere keukenhulp komt Tong uitsteken Volgens mij is het slimmer om je op te werken Sigaar

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:59

Rianne_ schreef:
Oh das écht erg, terwijl zij eerst in de keuken werkte? Clown je hoort het wel vaak van secretaresses hé Clown Brr.

Ja mn toenmalige vriend heeft toen nog bij der gestaan hij (turks) kon er echt niet verstaan ROFL

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:59

Rianne_ schreef:
Whah, Iehieuw. Clown Zo wil ik dus echt niet worden hé. Directie secretaresse wil ik worden door zelf m'n best te doen Clown No way dat ik iets probeer bij m'n baas, getver Scheve mond

Als je een leuke baas hebt is het een ander verhaal Duivel