Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
] , Medisch secretaresse, Directie secretaresse & Managementassistente. Dat kun je dan allemaal nog bepalen in die 3jaar.
samflame schreef:xDramaQueen schreef:samflame ik vind je niet verwend ik vind je een aansteller n.a.v je laatste bericht, ik maak hier schoon, stofzuig elke dag, was, zit op school, ik heb een AGIS! van 100 euro ik heb een scooter verzekering van 70 euro, ik heb mijn boeken te betalen van 350 euro en ik heb mijn school te betalen van duizend euro, paardrijden 165 euro en weetje wat zo grappig is, ik heb het niet moeilijk, ik werk hard, en heb de weekenden gewoon lekker vrij! je moet het WILLEN, dan kom je er vanzelf.
en anders ga je maar naar het zandpad, geen opleiding veel geld
je ziet jezelf als een dame met eigen bedrijf dikke kantoor in een mooi pak met prachtige pumps eronder, wake up girl met zo;'n instelling zal je altijd de vloer moeten vegen.
jij zeurt om een scoot verzekering van 70 euro
weet je hoeveel mijn wegenbelasting en me verzekering is???
WELKOM IN DIE WERELD MEID

Ik vind het ook een beetje een vreemde houding ; Geld, geld, geld. Zo werkt het niet. Wil je veel geld? Goed, maar daar moet je ook voor werken & een goede opleiding voor doen.
mbo verpleekundige, /he, iedereen wil een goed salaris een mooie auto en weinig werk. Ilsje_ schreef:ik krijg wel betaald voor mijn stagembo verpleekundige, /he, iedereen wil een goed salaris een mooie auto en weinig werk.

xDramaQueen schreef:samflame ik vind je niet verwend ik vind je een aansteller n.a.v je laatste bericht, ik maak hier schoon, stofzuig elke dag, was, zit op school, ik heb een AGIS! van 100 euro ik heb een scooter verzekering van 70 euro, ik heb mijn boeken te betalen van 350 euro en ik heb mijn school te betalen van duizend euro, paardrijden 165 euro en weetje wat zo grappig is, ik heb het niet moeilijk, ik werk hard, en heb de weekenden gewoon lekker vrij! je moet het WILLEN, dan kom je er vanzelf.
en anders ga je maar naar het zandpad, geen opleiding veel geld
je ziet jezelf als een dame met eigen bedrijf dikke kantoor in een mooi pak met prachtige pumps eronder, wake up girl met zo;'n instelling zal je altijd de vloer moeten vegen.
samflame schreef:Ilsje_ schreef:ik krijg wel betaald voor mijn stagembo verpleekundige, /he, iedereen wil een goed salaris een mooie auto en weinig werk.
Dank u (A)
zolang ik weet wie k ben zullen woorden mijn niet raken 
samflame schreef:positief of niet je zegt iedereen wilt dat
beetje jammer dat iedereen me zo verwend ziet
terwijl k gewoon alleen maar iets goed wil in de toekomst
maja I don't carezolang ik weet wie k ben zullen woorden mijn niet raken

Ilsje_ schreef:ik zou het ook wel willen, maar daarvoor moet je werken, dat krijg je niet zomaar
MISTRAL94 schreef:Ilsje_ schreef:ik zou het ook wel willen, maar daarvoor moet je werken, dat krijg je niet zomaar
Of zoals eerder omschreven is een 80 jarige vent zoeken met veel geld
xDramaQueen schreef:MISTRAL94 schreef:
Of zoals eerder omschreven is een 80 jarige vent zoeken met veel geld
je kan ook nog altijd bij je baas onder het bureau proberen maar dat kan ook fout aflopen![]()
Bij sommige bazen werk je je zo inderdaad wel 'omhoog'

Maar daarvoor zul je jou nagels moeten vuilmaken.
Zo wil ik dus echt niet worden hé. Directie secretaresse wil ik worden door zelf m'n best te doen
No way dat ik iets probeer bij m'n baas, getver
en zij was net zo
je hoort het wel vaak van secretaresses hé
Brr.
Volgens mij is het slimmer om je op te werken
Rianne_ schreef:Oh das écht erg, terwijl zij eerst in de keuken werkte?je hoort het wel vaak van secretaresses hé
Brr.
mn toenmalige vriend heeft toen nog bij der gestaan hij (turks) kon er echt niet verstaan

Rianne_ schreef:Whah, Iehieuw.Zo wil ik dus echt niet worden hé. Directie secretaresse wil ik worden door zelf m'n best te doen
No way dat ik iets probeer bij m'n baas, getver