Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
RoxyVip schreef:Ja, er kan altijd iets gebeuren... En ik laat mijn kind ook echt niet 'zomaar' achter bij mn buurmeisje. Zeker de eerste paar keren niet.En ik wil dan ook dat dr ouders thuis zijn, zij wonen naast ons dus binnen een paar seconden bij ons thuis.
En wat ik weer een voordeel vind is dat ik dr ken, als ik zomaar ergens een meisje van 20 vandaan zou halen, weet ik helemaal niet of ze betrouwbaar is.
Het gaat bij mij om 's avonds. Overdag en 's nachts vragen we nog mijn ouders of schoonouders. Zeker nu ze nog zo jong is!
Zeker als kinderen al op bed liggen is het soms alleen maar tv kijken
Het blijft oppassen natuurlijk, er kan altijd iets gebeuren maar 5 euro per uur vind ik wel veel geld voor oppassen. Als ik bij de buren een hele dag oppas (in de vakantie als hun ouders werken) van 8:00 - 17:00 uur dan verdien ik 25 euro
Farouche schreef:Ik vind 3/4 euro wel een normaal bedrag per uur
sandr0 schreef:9 van de 10 keer hoef je er bijna niets voor te doen. Ik denk dat je t moet doen omdat je t leuk vind en er nog zakcentje aan over houdt. T is geen super betaalde baan

Stoeptegel schreef:Inderdaad, makkelijk verdienen volgens mij![]()
Ik heb ook ooit eens opgepast (jaja) en kreeg er 5 euro voor. Voor een avondje.
) 
Naomi_unique schreef:Ik lees nu dat sommige mensen 2 euro ook een goed bedrag vinden, maar zoals hier boven al eerder gezegd dat is ver onder het minimum loon, en dat zou ik (als oppas) niet zo leuk vinden. Het blijft een baantje! Je bent toch in iemands huis, en je blijft er ook voor thuis en soms zeg je dingen af! Ja, je hoeft niet veel te doen als de kinderen op bed liggen, en dan is het ook normaal dat er wat minder gegeven wordt.. maar dan vind ik wel dat je het minimum loon voor die leeftijd moet geven..
Ik ben zelf vijftien en krijg bij geen enkel adres minder dan 3,50 euro per uur (![]()
)
Blue_Eyes schreef:Naomi_unique schreef:Ik lees nu dat sommige mensen 2 euro ook een goed bedrag vinden, maar zoals hier boven al eerder gezegd dat is ver onder het minimum loon, en dat zou ik (als oppas) niet zo leuk vinden. Het blijft een baantje! Je bent toch in iemands huis, en je blijft er ook voor thuis en soms zeg je dingen af! Ja, je hoeft niet veel te doen als de kinderen op bed liggen, en dan is het ook normaal dat er wat minder gegeven wordt.. maar dan vind ik wel dat je het minimum loon voor die leeftijd moet geven..
Ik ben zelf vijftien en krijg bij geen enkel adres minder dan 3,50 euro per uur (![]()
)
Moet jij mij eens vertellen bij welk bedrijf waar je het minimum loon krijgt, jij de hele dag voor de tv mag gaan hangen....
daantjuhhh schreef:Ik kreeg 40 a 50 gulden op mijn 14de, voor 1 avond.
Maar dat waren rijke mensen en verwende kinderen, strond verwend.
ik was alleen al dik 2 uur bezig om ze uberhoubt onder de douche en in bed te krijgen, maar als ze in bed waren dan betekende dat niet dat ik een uur tv kon kijken, dan moest ik ze nog in dat bed houden....
. Maarreh hoe lang is bij jou 1 avond?! 40 gulden op je 14de das echt wel heel erg veel hoor! ennuh 2 uur om ze in bed te krijgen
iedere keer?!