Dag bokkers!

Voor school moeten we een beetje gaan 'onderzoeken' waarop een beperkte aantal mensen hun relatie basseert.(Het gaat niet alleen over vragen waarop je jouw relatie basseert.. ook over de relatie zelf, en wat je belangrijk vindt.) Ook vragen we ons af hoe je een ontmoeting basseert. Eerste liefde op het gezicht? Of toch iets anders..? Daarvoor hebben we op school een paar vragen opgesteld. Er staan ook een paar 'gekke' vragen tussen, gelieve die ook in te vullen. Als je op sommige antwoorden niet wilt antwoorden, geeft niet.
Alvast bedankt voor de moeite!
Eerst wat algemene ontmoetingsvragen;
Een ontmoeting, basseer je die op uiterlijk?- Ja
Waar val je op?- Zwart haar
- Bruin haar
(donker is goed dus

)
Macho gedrag of terug houdend? Er tussen in..Niet heel verlegen, maar ook zeker niet extreem macho

Gewoon gezellig
Huidskleur invloed op ontmoeting?- Nee
Dun, normaal, fors, of toch wat stevig?Normaal tot evt fors..
Waar heb jij je vriend/vriendin ontmoet?Bij de AH waar we beiden werkten
Wat vind je zo leuk aan je vriend/vriendin? (Als je geen vriend/vriendin hebt.. wat trekt jou aan bij een jongen/meisje? Waar houdt je van? En wat voor karakter moet die gene hebben?)Zijn lievigheid..Hij is een persoon die alles voor iemand over heeft
Dat vind ik ook een fijne karaktereigenschap..Verder moet hij ondernemend zijn, positief denkend en een eigen wil hebben..Vrolijkheid vind ik ook wel een must
Vragen over de relatie, waarop je die basseert;
Waarop basseer jij je relatie?- Vertrouwen en respect.
- Er voor elkaar wezen.
- Liefde
Wat als je vriend/vriendin vreemd gaat?- Dan kan hij meteen weg wezen, maar misschien mag hij na een tijd weer terug komen..
Wat vind jij belangrijk aan een relatie?- Alles.
Zou een groot leeftijdsverschil invloed hebben op jullie (beginnende) relatie? - Misschien, want wat is groot? Mijn vriend is nu ook 8 jaar ouder (17-25), dat heeft voor mij geen invloed

, maar een groter verschil misschien wel..
Wanneer ga je met je vriend het bed in? Hier hoeft niet op gereageerd te worden.- Als we er beide klaar voor zijn.
Wat als je je schoonouders niet kan uitstaan?- Toch maar proberen aardig te zijn.
Vertel je alles tegen je vriend/vriendin?- Nee, hij is nogal jaloers en ik vertel sommige dingen niet omdat hij zich er dan naar over gaat voelen terwijl het NIKS voorstelt..Dan verander ik het verhaal wat
Word je gauw jaloers als je vriend/vriendin in gesprek is met een knappe dame/jongen?-
Nee, praten is wel het minste wat je moet accepteren!
Super bedankt!