CoriienRN schreef:hahah idd tis wel zo
hoorde dat 2 oude klas genoten van 18 en 19 al gaan trouwen en een kind krijgen
Oh??
Foutje bedankt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
CoriienRN schreef:hahah idd tis wel zo
hoorde dat 2 oude klas genoten van 18 en 19 al gaan trouwen en een kind krijgen
CoriienRN schreef:hahah jah idd
moet 22 nov weer lessen
CoriienRN schreef:nee ik moet al voor me CE
gefeliciteerd jij

CoriienRN schreef:ahah jah idd is ook wel vet hoor al die mannen kijken
wat voor werk doe je dan? echt op de auto?
Die van Joost is een kippercombinatie dus die kon ik zelf kiepen.
ban van een dag
coco25 schreef:Hallo... nou vandaag examen autotechniek gehad met 2 fout teveel gezakt![]()
![]()
Er zat een gozer in mijn "klas" die al 13 jaar automonteur was en die was gezakt en ik als blonde doos slaag gewoon

Ik heb em ook. denkt na.........Al 15 jaar (O menn ik word oud
) In mijn tijd ging het nog een ietsje anders. Ik heb alles apart gedaan, had BE over kunnen slaan, maar daar is het eigenlijk mee begonnen dat ik "groot" zou gaan doen. Had mijn B maar mocht niet met trailer rijden dus BE gehaald. En toen mijn vader vroeg of ik geen zin had om ook de vrachtauto gaan doen heb ik geen nee gezegt
C dus gehaald en daarna CE, daarna CCV voor vrachtauto alleen (was alleen maar theorie), als laatste toen de rijproef met oplegger. In mijn tijd hoefde je voor BE en CE niet eens achteruit te rijden
Ik kan het dus wel, met oplegger moest het wel (en met een trailer is het wel makkelijk als je het kan), maar met schamel kan ik er dus helemaal niets van (daar reed je toen mee in de BE en CE).
Maar die wil nu eindelijk toch zijn B eens gaan halen, en ik wil dan gelijktijdig voor mijn A gaan.
CoriienRN schreef:ik er zin in, om weer te lessen![]()
me vader heeft gewoon zijn be bij zijn b gehad
Maar dat vonden ze geen probleem omdat de rest goed ging.