cracker schreef:Weten jullie ook allemaal al wat jullie gaan doen volgend jaar?
Rechten in Utrecht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cracker schreef:Weten jullie ook allemaal al wat jullie gaan doen volgend jaar?

SplashIsLief schreef:Klinkt helemaal niet raar, dat wil ik ook min of meer gaan doen. Er is een speciale rechtenstudie in Utrecht met extra praktijk. Die wil ik heel graag gaan doen! Maar daar moet je voor in gelood worden.
viefdepief schreef:SplashIsLief schreef:Klinkt helemaal niet raar, dat wil ik ook min of meer gaan doen. Er is een speciale rechtenstudie in Utrecht met extra praktijk. Die wil ik heel graag gaan doen! Maar daar moet je voor in gelood worden.
Law College?
Vriendin van me wil dat ook graag gaan doen. Heeft ook helemaal een aanbeveling van haar mentor enzo. Best spannend of het haar gaat lukken!
WillemYntJee schreef:De zus van mn vriend doet Dierwetenschappen in Wageningen! Ze vindt t n erg leuke studie, doet ook allemaal dingen ernaast (cursussen enzo, ze doet nu EHBO voor paarden erbij dacht k), en ze wil hierna nog diergeneeskunde gaan doen dus
)
. 
Sbine schreef:En jahoor, hier nog een eindexamenkandidaat.
Ik doe CM met CKV3 beeldend, filosofie, DU2, Wa1 en als bijvak economie 1.
Ik zie heel erg op tegen economie, wiskunde, geschiedenis en ook wel een beetje tegen filosofie.
Op dit moment sta ik er goed voor, geen onvoldoendes nog gelukkig!
Ohja en PWS vorig jaar voor de zomervakantie al afgemaakt, ik deed samen met 2 meisjes voor CKV3 beeldend decor maken voor het toneelstuk die twee andere meisjes voor drama hadden gedaan. Het eindresultaat was echt super, ik was er heel trots op, maar ook erg blij dat het af was. We hadden een G(oed)
En nu net filosofie scriptie en nederlandse beschouwing afgerond..komende week leren en samenvattingen maken, week daarop 2e toetsweek!

En dan de kant op van kunstbeleid en management..