Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jobbeltje schreef:Dan vraag ik me nu dus helemaal af waarom ze zo graag mensen er heen willen sturen

Jobbeltje schreef:Wat zeiden ze dan nu ineens op school wél over 't bedrijf dan?

Jobbeltje schreef:Ohja lekker eromheen gel*ld
Tsja nou ja, het zal wel een relatief "makkelijk" adres zijn voor school. Van een afstandje klinkt het fantastisch, leuke website (helaas zonder recente foto's en shows) geweldige paarden en super accomodatie.
En tsja, als je er eenmaal zit valt het dan wellicht tegen, maar het is blijkbaar nog te 'overleven'.
Jobbeltje schreef:De folder is denk ik ook nog de oude? Met Feitse en Patricia erin, en ook een aantal "oud" studenten.
).
Toch kan ik gewoon volop meerdaaien zonder mezelf maar 1 moment te hoeven afvragen waar het dan in Godsnaam over gaat! Best handig, maar niet echt wat je van een HBO niveau verwacht..
)
Pletje123 schreef:Het valt mij voornamelijk op dat school zo ontzettend weinig contacten heeft met bedrijven uit het werkveld. Als ik kijk naar de HAS, die hebben een soort van verbond met the Academy gesloten. Daar kunnen HAS studenten dus, bijna altijd, terecht. VHall heeft dat niet, behalve met de Stutteri. Daar staan ze te springen om nieuwe stagiaires/arbeidskrachten!
Dat is dus lekker makkelijk. Ik zou zeggen: investeer tijd in het leggen van contact met bedrijven als VDL! Daar kunnen de studenten ook wat mee als ze klaar zijn met hun studie. Of met het NRPS, KFPS of KWPN bijvoorbeeld. Nooit een keer gaan we daar op excursie oid. Ik heb werkelijk mensen in mijn klas zitten die niet eens weten wie Flemmingh is, of Jazz.
tassie schreef:daarom, kijk als hun zeggen dat het niet goed gaat en jullie verhaal bevestigd, dan ga ik niet, dan ben ik snel klaar met mijn keuze, maar asl hun zeggen dat ik er makkelijk heen kan doe ik het wel, weet niet of jullie het al wisten, maar ga maar voor 10 weken (50 dagen) dus nite zolang als de meeste hier zijn geweest
Het is eerder andersom: een Fries is niets en een KWPN-er heilig!
SANEX schreef:Dat viel mij destijds ook op van het V.Hall.
Het enige wat daar telt zijn friese paarden geloof ik. Ik liep stage in Oenkerk en dan vroegen vanHall studenten wel eens: "Wat voor paard heb je ? Een Fries ?"
Als ik dan zei dat ik een NRPS'er van Romantico had dan keken ze me vreemd aan, teleurgesteld, domme keuze...
Het enige wat voor ons gevoel in ogen van vHall telde waren Friezen.