Voor de perfecte baan wil ik een max van 45 min rijden maar ook dan geen snelweg. Maar de perfecte baan heb ik nog niet gevonden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik rij er 25 min over. Kom 1 stoplicht tegen en geen snelweg. 60 wegen. Langer dan 30 min wil ik niet kwijt zijn aan reistijd. Ik weiger om file te rijden dus ik zoek geen werk waarvoor ik snelweg moet rijden. Ik vind het echt heel zonde van mijn tijd namelijk.
Voor de perfecte baan wil ik een max van 45 min rijden maar ook dan geen snelweg. Maar de perfecte baan heb ik nog niet gevonden.
daantjuhhh schreef:Bellatrix schreef:Ik rij er 25 min over. Kom 1 stoplicht tegen en geen snelweg. 60 wegen. Langer dan 30 min wil ik niet kwijt zijn aan reistijd. Ik weiger om file te rijden dus ik zoek geen werk waarvoor ik snelweg moet rijden. Ik vind het echt heel zonde van mijn tijd namelijk.
Ik rij dus bijna alleen snelweg. Maar in de 9 jaar misschien 5 x amper 10 minuten file gehad.
In het noorden hier (Hoogeveen Assen ben je echt 6 x zo snel met de snelweg)
Bellatrix schreef:daantjuhhh schreef:
Ik rij dus bijna alleen snelweg. Maar in de 9 jaar misschien 5 x amper 10 minuten file gehad.
In het noorden hier (Hoogeveen Assen ben je echt 6 x zo snel met de snelweg)
Ja dan is het een ander verhaal. Ik woon bij de A28 en A1 en daar is bijna altijd file...
Bellatrix schreef:Ik rij er 25 min over. Kom 1 stoplicht tegen en geen snelweg. 60 wegen. Langer dan 30 min wil ik niet kwijt zijn aan reistijd. Ik weiger om file te rijden dus ik zoek geen werk waarvoor ik snelweg moet rijden. Ik vind het echt heel zonde van mijn tijd namelijk.
Kaitlyn schreef:Bellatrix schreef:Ik rij er 25 min over. Kom 1 stoplicht tegen en geen snelweg. 60 wegen. Langer dan 30 min wil ik niet kwijt zijn aan reistijd. Ik weiger om file te rijden dus ik zoek geen werk waarvoor ik snelweg moet rijden. Ik vind het echt heel zonde van mijn tijd namelijk.
Alleen beperk je jezelf echt ontzettend met zoeken van werk met zo'n eis.