Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorine92 schreef:Ik had ook altijd al na een maand alle stof van het hele jaar af op de basisschool. Maar dan ging ik gewoon de vissenkom verschonen en vooral heel veel lezen. Is dat niet iets? Ik las hele encyclopedieën uit. Dan doe je nog iets nuttigs en kun je als kind toch in je eigen klas blijven bij je leeftijdsgenootjes
musiqolog schreef:Met 15 naar de universiteit ... in één maand een hele jaartaak afmaken ... de hele dag niets hoeven doen...
Ik begin me onderhand serieus af te vragen of die diagnose bij mij destijds wel juist wel. Vergeleken hiermee was ik qua cognitieve vermogens een heel, heel erg doorsnee kind. Dat ook nog een keertje niets geworden is in de maatschappij, laat staan de professor met baanbrekende wereldverbeterende ontdekkingen en uitvindingen die mijn omgeving me zag worden...
verootjoo schreef:musiqolog schreef:Met 15 naar de universiteit ... in één maand een hele jaartaak afmaken ... de hele dag niets hoeven doen...
Ik begin me onderhand serieus af te vragen of die diagnose bij mij destijds wel juist wel. Vergeleken hiermee was ik qua cognitieve vermogens een heel, heel erg doorsnee kind. Dat ook nog een keertje niets geworden is in de maatschappij, laat staan de professor met baanbrekende wereldverbeterende ontdekkingen en uitvindingen die mijn omgeving me zag worden...
Er is een verschil tussen hoogintelligent en hoogbegaafd