Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:En daar krijg ik dus grijze haren van. Zorgnota's mogen zover ik weet nog binnen 36 maanden aangeleverd worden alleen ik was even vergeten dat betalingen ook in het jaar van behandeling gedaan moeten zijn.
purny schreef:Je hebt toch de kosten in 2023 gemaakt?
Dan maakt de betalingsregeling die je in 2024 stopt niet uit toch?
assie schreef:Dat ligt eraan of het om uitgesloten medicijnen/hulpmiddelen/diensten gaat, of het onder eigen risico valt etc.
Kan ik niet zomaar ja of nee op zeggen.
Travel_me schreef:Oh das apart maar wel heel fijn! Toeslagen krijg je normaal apart terug dus zitten er niet bij.
Misschien een wisselend salaris gehad? Of twee baantjes tegelijkertijd? Want dan is er maar op 1 loonheffing toegepast en krijg je vaak terug
Kaitlyn schreef:Ik krijg al jaren niks, en vorig jaar moest ik betalen omdat ze de bonusbedragen van mijn vorige werk verkeerd belast hadden in 2022.![]()
Maar dat kan vorig jaar niet gebeurt zijn, dus hoop dat ik gewoon weer op 0 uit kom. Betaal loonbelasting, heb een huurhuis, geen fiscaal partner en geen toeslagen. Dus altijd heel makkelijk invullen ook.
FennyPower schreef:Ik heb via de telefoon in kunnen loggen, moet er sowieso nog even beter voor zitten.
Maar zit een beetje met open mond te krijgen. Ik krijg over de 1000,- terug.
Maar dit heb ik echt nog nooit gehad.
Ik heb verder niks bijzonders in mijn leven gedaan oid, hoogsuit te weinig toeslagen gehad.
Maar dat ik dan zoveel terug krijg.
Student en een aantal baantjes gehad. Niks bijzonders dus..
Vraag me dan af hoe dat kan in vergelijking met de voorgaande jaren.