Mindim schreef:Het was gewoon een vraag Muurp en aangezien hier allerlei mensen zitten op bokt, kon het toch zijn dat iemand dat weet? Zoveel vragen worden hier op bokt gesteld.
Het was een vrij duidelijke vraag, die ook zonder toelichting duidelijk is. Maar waar dan gelijk op gereageerd wordt met iets in de trant van 'ze zal wel niet willen', door jou . Wat totaal nergens op gebaseerd is?
En zo wordt er wel meer aangedragen wat niet aan de orde is.
Het is voor velen verder gewoon bekend dat het mei vakantie is en de scholen gesloten zijn, heb er niet gedacht dat speciaal te noemen om die reden. Maar bellen gaat dus niet en op mail wordt niet gereageerd.
Dat school niets voor vervoer regelt , lijkt me logisch. Maar als ouders niet in staat zijn kind te halen/brengen en ov is niet in de buurt, mag je dan als school verwachten dat de leerling op de late avond nog gaat fietsen?
Welke adviezen negeer ik volgens jou? Men dicht me hier van alles toe, bozig, bot en nu negeer ik weer. Aan jou dan ook, als je zoiets zegt, quote me dan even. Verder reageer ik op het meeste toch?
Het staat je ook vrij om te vragen, het ging mij meer om het antwoord van Cinderella dat zij aangeeft dat niemand antwoord geeft op het stukje verplichting. Als niemand het weet dan lijkt het me alleen maar goed als men geen antwoord daarop geeft, dat is niks richting jou.
Wat betreft het stuk niet willen; volgens mij heb ik daar meteen mijn excuses voor aangeboden.
Het kwam alleen zo over, voornamelijk omdat er nogal wat context miste. Je praat over een puber van 16, over het algemeen zijn die wat makkelijker, dus dat dit zo overkomt mag toch ook gezegd worden? Misschien kom jij wel tot andere inzichten doordat men er op een andere manier naar kijkt.
Toen anders bleek heb ik mijn excuses aangeboden.
Hoe het op mij overkomt is dat je vooral in onmogelijkheden denkt, terwijl er hier best wel veel tips worden gegeven over hoe je het zou kunnen oplossen, men doet moeite om je te helpen maar een groot gedeelte van de tijd is het geen optie. Een voorbeeld: dat je nu niet kunt bellen naar school snap ik, maar dat betekent niet dat het helemaal geen optie is om dat op een later moment even te doen na de vakantie. Dan is het ook nog voor hemelvaart.
Zoals ik al zei, ik ben blij dat je een oplossing voorgedragen hebt gekregen die voor jullie werkbaar is, dat is het belangrijkste.