Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Edit: Hier werd de inflatie weer teruggekaatst: "krijgen we het ook van je terug als de prijzen weer zakken?". Ik vind het zelf op zich een goed argument, maar ook voor bedrijven is alles stukken duurder geworden, dus ik blijf een beetje hangen in de twijfel.
Achterom schreef:Gut, en ik maar denken dat detacheerders zoveel beter betalen... Weer wat geleerd
Ibbel schreef:Yv_ schreef:Edit: Hier werd de inflatie weer teruggekaatst: "krijgen we het ook van je terug als de prijzen weer zakken?". Ik vind het zelf op zich een goed argument, maar ook voor bedrijven is alles stukken duurder geworden, dus ik blijf een beetje hangen in de twijfel.
Is een kul-argument. Deflatie bestaat niet. Zelfs de afgelopen periode met nul inflatie en negatieve rente bij hogere vermogens was geen 'deflatie'. Ná een periode van inflatie blijven prijzen (soms) stabiel, maar ze worden niet lager.
. Zo lijkt het wel nu ik het zo nalees, maar nee, allesbehalve. Ben er niet voor niets weg nu
.
Citaat:Maar ze lijken wel een beetje geschrokken te zijn zeg maar.
om te sparren
). Gefeliciteerd, Shiloh, goed gedaan!
En ook wel een compliment voor je werkgever om dit zo op te pakken hoor! Geeft wel aan dat het iemand is met iig respect voor z'n personeel en daar kunnen ook een hoop werkgevers wat van leren!