Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Ik ben ambtenaar, ga er niet vanuit dat ik binnenkort naar kantoor mag ivm het goede voorbeeld geven enzo. Maar inmiddels vraag ik mij wel af waarom ik precies naar Den Haag verhuisd ben in maart, ik ben in totaal nog geen 10x op kantoor geweest sinds ik ben begonnen aan mijn nieuwe baanMeer flexibiliteit en geen reistijd is fijn, maar ik woon dus ook alleen in een stad waar ik slechts een handjevol mensen ken.. ik mis het sociale aspect wel. Maar goed, ik heb ten minste nog een baan, dus mag eigenlijk niet klagen
Nele80 schreef:Ik ben ambtenaar maar dan in België. Officieel is het thuiswerk verplicht tot begin september. Officieus heb ik tot eind december gehoord. Voor de medewerkers die in deze periode op pensioen gaan is het een rare beleving. Die gaan van thuiswerk naar gewoon thuis zijn. Zonder een echt afscheid. Op 1 september start er bij ons ook een nieuwe medewerker. Zij moet ook vanaf dag 2 thuiswerken.
Hier terug een dagje thuiswerk combineren met 3 (en deze namiddag 4) spelende kinderen.
petraaken schreef:Vanmorgen het bericht geleven dat wij op het werk nog tot het einde van het jaar zo zullen moeten werken met een max van 2 dagen per week naar kantoor.![]()
Of er zullen ineens flinke versoepelingen mogen door gaan en flink zakkende cijfers in besmettingen en zieken.