Friesmeisjee schreef:Ik wil hem niet blokkeren, puur omdat ik hem elke dag zie of ja 5 dagen in de week. Maar dat houd niet over dat ik niet gediend ben van die berichten en opmerkingen. En ja dat ze mij zijn vriendin noemen vind ik deels grappig als in dat hij bij een klant komt en er gevraagt word of zijn vriendin er ook nog werkt, verder niet. Wat hier boven ookal gezegt word (kan niet overal op reageren haha) denk ik ook dat hij stapel op enof met mij is, dat is zeker niet hard to get en zeker niet wederzijds. Wat ik al aangaf hij is ouder als mijn vader en ik ben tussen de 18 en de 25 zal ik maar zeggen, dus super interessante leeftijd... dat betekend overigens niet dat ik over me heen laat lopen, ik heb inderdaad ook regelmatig een grote mond terug ( ook naar andere collega's). Aangezien voor ons zometeen de drukke tijd eraan komt en wij een uurtje of 18 op een dag gaan maken, wil ik geen ruzie of scheven gezichten maar als ik hem straks zie ga ik zeker het gesprek aan. Jullie hebben me goede voorbeelden gegeven waar ik zeker me eigen verhaaltje van kan maken! Cadeau's ect. Neem ik ook niet meer aan, en ga beter op mijn strepen staan voordat dit echt uit de hand gaat lopen. Ik heb aan een vriend van mij gevraagd wat hij er van denkt, even een mannelijk inzicht erbij, die zegt niet blokkeren aangezien ik hem elke dag zie en dat waarsc. Voor nare situaties gaat zorgen, maar ik dit zeer zeker niet hoef te pikken dat dat echt niet normaal is als een man van 50+ dat tegen een meid van 18+ zegt.
Je schrijft dat je hem niet wilt blokkeren omdat je 5 dagen per week met hem werkt. En dat je geen ruzie wilt, want er komt een drukke tijd aan. Dat is precies waar hij misbruik van maakt en waardoor hij steeds over grenzen kan gaan.
Zolang jij je zo opstelt, zit je in een afhankelijke positie en heeft hij je klem.
Dat is niet jouw schuld trouwens. En je bent niet de enige die zoiets overkomt. Het is mij ook wel eens gebeurd. Maar de enige weg uit dit moeras is ontzettend boos worden en je grens heel duidelijk trekken. En juist duidelijk maken dat jij niet de lieve vrede gaat bewaren als hij zich zo gedraagt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-08-20 08:30, in het totaal 1 keer bewerkt