Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDenies schreef:Ik probeer me er al jaren in te verdiepen maar als het eurootje niet valt dan valt ie nietEn precies, enkel in loondienst en woon nog thuis. Naast zorgtoeslag gebeurd er niets spannends.
Ik wacht altijd tot de ingevulde variant komt. Die loop ik na of de cijfertjes over één komen en daarna beantwoord ik de vragen en stuur ik hem op.

magda_90 schreef:Relaxed schreef:
Snel? Lijkt me vrij logisch dat bedrijven deze ruim voor 1 maart versturen
Niet voor ieder bedrijf helaas.![]()
Wij krijgen het allemaal digitaal en vrijdag stond er nog niets in het dossier helaas.

caro29 schreef:Even een vraag misschien weet iemand het. Mijn zoontje gaat naar de medische opvang 2x per week. Mag je de reiskosten ook opgeven. De opvang wordt verder door de zorgverzekering vergoed
Typo
ElJinete schreef:Als er staat: Te betalen. Krijg je dat dan terug of moet je betalen? Kon me herinneren dat als dat er stond dat je dan terug kreeg maar weet het even niet meer
Banyu schreef:Iemand die ook niet inkan loggen op de site van toeslagen?
Kirjg dit al weken, geschiedenis en cookies zijn verwijderd!
Als je terug krijgt van de zorgtoeslag, omdat je te weinig hebt gehad, krijg je dit apart dan terug, of zit dit bij de belastingaangifte er dan al in?
[ [url=m/zMvGi9.png]Afbeelding[/url] ]

eilleen333 schreef:Banyu schreef:Iemand die ook niet inkan loggen op de site van toeslagen?
Kirjg dit al weken, geschiedenis en cookies zijn verwijderd!
Als je terug krijgt van de zorgtoeslag, omdat je te weinig hebt gehad, krijg je dit apart dan terug, of zit dit bij de belastingaangifte er dan al in?
[ [url=m/zMvGi9.png]Afbeelding[/url] ]
Dit heb ik ook een tijd gehad. Vanuit Safari kon ik er dan niet in, maar via Chrome wel. Dus je zou evt kunnen proberen om een andere internetbrowser te gebruiken?

Altijd extra spaarcentje zo