Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Prrrr schreef:Je krijgt, ook al gewoon aangemelde werknemer, geen uitkering als je verwijtbaar werkloos bent, dus als je zelf ontslag neemt ben je af.
landvrouw schreef:Shaggy09 schreef:Kun je niet tijdelijk een WW krijgen en opzoek gaan naar iets anders? Ik denk echt niet dat het goed is om hier nog langer te blijven. Bovendien denk ik dat wat tijd thuis doorbrengen ook niet verkeerd is voor jou als ik je verhaal zo lees.
Als ik zelf ontslag neem krijg ik geen ww helaas.
landvrouw schreef:Dyphusion schreef:landvrouw schreef:
Ik woon in Landgraaf, ben bereid 40km te reizen en heb de opleiding diermanagement gedaan (dieren in de zorg). Ik werk nu op een zorgboerderij/woonhuis.
Hmm dan wordt het lastiger, ik dacht dat je echt een zorgopleiding had gedaan. Of voer je nu ook zorg-gerelateerde handelingen uit? Als in ADL, verbroeken, medicatie etc.? Beetje de basis dingen zeg maar.
Ik voer nu ook ADL taken uit ja, medicatie geef ik ook maar weet niet eens of ik daar officieel voor bevoegd ben.

Prrrr schreef:Als je die op papier hebt: de reacties van je baas waarom het nog niet rond is met de belasting en waarom je geen loonstroken krijgt. Bewijs van loonbetaling zou ik ook bijvoegen. Verder kan ik niks bedenken.
Cayenne schreef:Wat krachtig van je, TS! Ik hoop dat er bij je werkgeefster een lichtje gaat branden zodat je dit hoofdstuk kunt afsluiten!