Toen zei ik 'dan ga ik Engels studeren, en het vertaal en/of journalistieke werk in'. Vonden mijn ouders geen goed idee, want er was geen droog brood te verdienen in de Engelse taal en/of journalistiek (moeder en oom komen uit dat werkveld, was niet helemaal uit de lucht gegrepen).
Toen ging ik rechten studeren, je moet toch iets... Dat heb ik welgeteld een jaar volgehouden.
Toen ben ik hbo bedrijfskunde gaan doen. Dát heb ik afgerond.
Daarna een master internationale betrekkingen, gericht op de Europese Unie, gedaan. Super toffe studie... waar ik nu niets meer mee doe!
Ik werk al 'procesregisseur en stafmedewerker' bij een werving- en adviesbureau dat zich richt op (hoger) management in de non-profit. Leuk team, best een leuke baan, vooral leuke werktijden. Maar of dit mijn passie is...
Ik geef ernaast nog steeds paardrijlessen en grondwerklessen, train af en toe een paard voor een ander en ben een tikje geobsedeerd door paardenvoeding, paardenmanagement en fokkerij/opfok. Dus hopelijk lukt het ooit om op dat vlak nog verder te raken. Ik mag nog zo'n 40 jaar werken, dus ik heb nog even