Pesten op het werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-19 10:02

Amanda schreef:
Janneke: dan had ik je verkeerd begrepen. Ben het met je eens :j
Overigens vond ik de bemiddelaar van de vakbond maar slappe hap. Hij dreunde vooral teksten van internet op die ik zelf ook al had gevonden. Ik heb uiteindelijk meer gehad aan een ervaren leidinggevende en arbeidsjurist in mijn kennissenkring die alles wat ik op schrift stelde en schriftelijk ontving (ik deed niets meer mondeling) nalazen en verbeterden waar nodig. Toen mijn leidinggevende dat in de gaten kreeg en ook dat hij een arbeidsconflict bij de rechter niet ging winnen, draaide hij bij. Hij moest wel. Maar toen was ik er al klaar mee. De sfeer was compleet verziekt en de verhouding waardeloos. Want waar hij kon, pakte hij me echt nog wel. Alleen niet meer overduidelijk in overtreding. Triest, dat soort mensen.

TS: hoe is het nu met jou? Wat worden je vervolgstappen?

Iedereen nog bedankt voor de reactie!
Sorry voor mijn late reactie.

Inmiddels gesprek gehad met de bedrijfsarts en deze kwam tot de conclusie dat mijn klachten wel degelijk door het werk conflict kwamen en dat er medation ingeschakeld moet worden. Balletje ligt dus nu bij het bedrijf en ik wacht af tot en wat er gaat volgen. Ondertussen zit ik thuis, kan nu extra naar mijn paard gaan en dat geeft ook afleiding dat is wel fijn, maar ben erg moe en blijf de hele situatie vervelend vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 22:49

Saartje_J schreef:

Inmiddels gesprek gehad met de bedrijfsarts en deze kwam tot de conclusie dat mijn klachten wel degelijk door het werk conflict kwamen en dat er medation ingeschakeld moet worden. Balletje ligt dus nu bij het bedrijf en ik wacht af tot en wat er gaat volgen. Ondertussen zit ik thuis, kan nu extra naar mijn paard gaan en dat geeft ook afleiding dat is wel fijn, maar ben erg moe en blijf de hele situatie vervelend vinden.
Wel fijn dat er nu iets gebeurt, en dat de bedrijfsarts het serieus neemt. Goed voor jezelf zorgen hoor.
Misschien nog eens naar de huisarts om te kijken om te kijken of je met iemand kan praten? Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk. Maar zoiets kan flinke impact hebben op hoe je je voelt.

Saartje_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-19 23:15

Marie_Anne schreef:
Saartje_J schreef:

Wel fijn dat er nu iets gebeurt, en dat de bedrijfsarts het serieus neemt. Goed voor jezelf zorgen hoor.
Misschien nog eens naar de huisarts om te kijken om te kijken of je met iemand kan praten? Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk. Maar zoiets kan flinke impact hebben op hoe je je voelt.

Dankjewel! Ik dacht er vanmiddag wel aan ik ga morgen de huisarts nog bellen.