Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kaitlyn schreef:Een onvoldoende geven, en maandag aangeven dat de stage per direct eindigt.
gelukkig ook veel goede! Martie schreef:Papa heeft helemaal niets te zoeken op het stagebedrijf van zijn zoon!
Je hoeft het gesprek ook niet te accepteren. Stel PZ en de betreffende directeur er van op de hoogte dat dit gezegd is en dat je vindt dat dit niet reglementair is. Mocht het toch tot een gesprek komen, dan altijd met iemand erbij, bv. PZ. Directeur hoort hier geen rol in te spelen, alleen de direct leidinggevende en evt. PZ of als er een persoon binnen het bedrijf is die zich met stagebegeleiding in het algemeen bezig houdt.
Houd het professioneel.
Olympia96 schreef:Nog even over duidelijker zijn, met de hand op tafel slaan etc:
Dat is gebeurd. Ik sta absoluut niet bekend als té lief, eerder als iemand die haar woordje klaar heeft en vaak direct of bot kan zijn. Toen dat niks uithaalde hebben we het gesprek met de directeur gevoerd. Zoals hierboven beschreven.
En dat opschrijven: dat doe ik zelf en ik vertel het hem ook te doen. Hij doet het niet.
Maar goed, ik ga geen verdediging voeren, want het is helemaal geen punt van discussie die voldoende of onvoldoende.
De leraar zei al wel dat ik me kon voorbereiden op een bezoek van G’s vader. Soit.
Relaxed schreef:Kinke schreef:Ik vind het ook raar dat de directeur alvast even meldt dat de TS een bezoekje van de vader gaat krijgen. Als die vader een vriend/kennis is, dan lijkt het mij normaal dat hij meldt aan die vader dat een bezoekje hierover niet gewenst is.
Dat zei de leraar, niet de directeur..
NatasjavE schreef:Serendipity1 schreef:Ik snap wel wat Gilbo bedoelt! Al is het wat bot gebracht. Het siert de TS dat ze het blijft proberen, maar eigenlijk zou die jongen meer leren van iemand die dat soort gedrag (5 keer heen en weer sturen) niet tolereert. Je maakt dan dat gedrag mede mogelijk
Ik zou exact hetzelfde proberen als TS. Je hoopt namelijk dat het kwartje valt aan de andere kant.
Iedere keer denk je: Hier na snapt ie het toch wel???
Mooi weekend houden en maandag even in gesprek met de directeur. Als de ene directeur al 300% achter je staat, heb jij qua relatie met je directeur niets te vrezen