Minor toegepaste psychologie aan het afronden, met 2 tentamens en 3 verslagen.
Maar kan me er gewoon niet toe zetten
. Zelfs her huishouden is dan nog boeiender dan verslagen maken.. best erg toch? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik was na anderhalf uur eigenlijk al op een dood punt maar ach.
) horsiegek schreef:@Siamsmeesje: wat voor ASMR-geluiden luister je dan vooral? Tips voor bepaalde afspeellijsten op Spotify? Ik vind het vervelend als er gepraat wordt namelijk haha, dus ik weet niet of er nog andere vormen zijn die wel een focus opwekken?
), maar via youtube luister ik graag naar SensorAdi. Die heeft een afspeellijst van ruim 70 filmpjes (variërend van een kwartiertje tot 3 uur) zonder gepraat 
Voelt zo goed altijd om je productiviteit echt te kunnen zien
Ben er wel achter gekomen dat hij je een lange pauze geeft na een x aantal blokken.
?
Ik zit nu in het tweede jaar hbo, en mijn motivatie is een beetje verdwenen dit jaar. Wat inderdaad wel werkt is om niet thuis maar ergens anders gaan zitten om te werken.
. Bij heel vaak 25 minuten heb je wel veel boompjes, maar niet de mooie haha. Ik deed vaak sessies van 45 minuten maar ik merk dat dat toch te lang is. Ga nu dus 25 minuten proberen! Dan maar geen mooie boompjes
Maartje9 schreef:Het enige wat ik jammer vind van Forest, is dat hoe langer je ''sessie'' is, hoe mooier/groter je boompje is. Bij heel vaak 25 minuten heb je wel veel boompjes, maar niet de mooie haha. Ik deed vaak sessies van 45 minuten maar ik merk dat dat toch te lang is. Ga nu dus 25 minuten proberen! Dan maar geen mooie boompjes
![]()

Maartje9 schreef:Het enige wat ik jammer vind van Forest, is dat hoe langer je ''sessie'' is, hoe mooier/groter je boompje is. Bij heel vaak 25 minuten heb je wel veel boompjes, maar niet de mooie haha. Ik deed vaak sessies van 45 minuten maar ik merk dat dat toch te lang is. Ga nu dus 25 minuten proberen! Dan maar geen mooie boompjes
![]()
Fellow schreef:Wow door jullie heb ik ook maar forest gedownload vandaag, wat is dit leuk![]()
![]()
Hoe satisfying. Kan niet wachten tot ik nieuwe bomen kan kopen
[ [url=m/wgeqJ7.png]Afbeelding[/url] ]Maartje9 schreef:Het enige wat ik jammer vind van Forest, is dat hoe langer je ''sessie'' is, hoe mooier/groter je boompje is. Bij heel vaak 25 minuten heb je wel veel boompjes, maar niet de mooie haha. Ik deed vaak sessies van 45 minuten maar ik merk dat dat toch te lang is. Ga nu dus 25 minuten proberen! Dan maar geen mooie boompjes
![]()
Ja I feel you. Die mooiste boompjes zijn eigenlijk net wat te lang
. Ik heb nog (lang niet) eens de helft vandaag.
Ziet er grappig uit, misschien ga ik t ook wel doen.
Dus mooi ff een prezi in elkaar gedraaid. Iets wat relatief makkelijk en leuk is, maar veel werk vraagt(2 uur dus
)
Nu lkker slapen