Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat weet ik, heb er zelf ook in gezeten
Maar ik beantwoord dan ook alleen de vraag van TS.
Jorinda schreef:Ik heb alleen jouw berichten gelezen, dus ik weet niet of het al genoemd is, maar heb je al contact gezocht met Carex? Wij hebben toen we echt met spoed iets zochten (samen met onze hond!) een tijdelijke huurwoning via hun kunnen vinden. Alle andere opties liepen bij ons ook op niks uit. Ik vond dat ze fijn meedachten en snel met een oplossing konden komen. Al ligt dat laatste er natuurlijk maar net aan wat zij aangeboden krijgen denk ik.
Zeker het proberen waard als je er nog niet bent geweest.
ElineS schreef:Jorinda schreef:Ik heb alleen jouw berichten gelezen, dus ik weet niet of het al genoemd is, maar heb je al contact gezocht met Carex? Wij hebben toen we echt met spoed iets zochten (samen met onze hond!) een tijdelijke huurwoning via hun kunnen vinden. Alle andere opties liepen bij ons ook op niks uit. Ik vond dat ze fijn meedachten en snel met een oplossing konden komen. Al ligt dat laatste er natuurlijk maar net aan wat zij aangeboden krijgen denk ik.
Zeker het proberen waard als je er nog niet bent geweest.
Nee, daar ben ik nog niet geweest, dankjewel!
Boras schreef:Als je ruimte niet gebruikt, leeg laat en afsluit, dan hoeft je het ook niet schoon te maken he.
Niet te snel mogelijkheden onbenut laten of afserveren als onmogelijkheden. Daarmee beperk je je kansen.
Heb je iets, dan kun je van daaruit verder zoeken naar iets dat meer geschikt is. Maar je zult toch iets moeten.
Veel succes
Boras schreef:Je hebt gelijk. Je kunt beter weer uitzichtloos alleen op een kamertje gaan zitten en een ander weer met jouw sores en jouw dieren opschepen dan iets willen proberen om uit die afhankelijke situatie te komen.
Je zult het toch zelf moeten doen. Niet afserveren, maar overwegen. En dat geldt voor meerdere tips die voorbij kwamen in dit topic, niet alleen voor die van mij. Wat maakt mij het uit wiens tip tot DE oplossing leidt.
FennaK schreef:Boras schreef:Je hebt gelijk. Je kunt beter weer uitzichtloos alleen op een kamertje gaan zitten en een ander weer met jouw sores en jouw dieren opschepen dan iets willen proberen om uit die afhankelijke situatie te komen.
Je zult het toch zelf moeten doen. Niet afserveren, maar overwegen. En dat geldt voor meerdere tips die voorbij kwamen in dit topic, niet alleen voor die van mij. Wat maakt mij het uit wiens tip tot DE oplossing leidt.
Wat zijn we toch weer aardig voor onze medemens....
Boras schreef:Je hebt gelijk. Je kunt beter weer uitzichtloos alleen op een kamertje gaan zitten en een ander weer met jouw sores en jouw dieren opschepen dan iets willen proberen om uit die afhankelijke situatie te komen.
Fitzroy schreef:“Ik heb zeker niet teveel eisen, maar ....” en dan volgt er toch een rits eisen. Sorry hoor, maar ik kan me de reacties wel voorstellen. Als je niet zoveel eisen zou hebben zou je allang wat hebben
LoveBodin schreef:Wat is je maximale reis afstand die je wil hebben tot Assen? En dan zeg in minuten/uren tot Assen centrum. Want misschien is er wel iets in de buurt van een trein/busstation in de buurt?