Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
Want ik dacht al vorig jaar waarom staat hier havo 4 & 5 op maar neeeee eerst terug sturen om ze dan opnieuw te krijgen

Incroyable schreef:Ik check uit automatisme nog steeds elke dag de ELO en het leerlingenportaal.![]()
Ik ben ondertussen ook alweer stof aan het herhalen wat we in het examen krijgen.![]()
Verder ben ik geen nerd..![]()
stof herhalen gebeurt al ongeveer het hele schooljaar. (Okay moet toegeven dat ik er aan had gedacht om ook wiskunde-stof te gaan herhalen, maar dat was meer omdat ik nu zo'n jaar geen wiskunde heb gehad en niks meer weet. Is er niet van gekomen.)
) Rooster komt hier standaard drie dagen van te voren en als het zo'n zooi is als vorig jaar ben je 3 weken zoet met alles correct in magister laten zetten.
Nja, de eerste dag maar even informeren bij mijn mentor dan maar, hoe dat zit en of dat voor ons is, want als dat voor ons is, is het behoorlijk tegenstrijdig met andere info op de site
Ik moet ze 3 september ophalen op school (eerste schooldag).
beeeetje jammer maar goed. En echt een heel vervelende mentor. Misschien is hij als mentor prima hoor maar gewoon met lesgeven vond ik hem niet fijn.
Ik ga na de zomervakantie naar 6V, met een C&M profiel