Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PrinceAmos schreef:Punz schreef:Minuren is onzin. Ze moeten je gewoon nu betalen voor de uren die je gewerkt hebt, en dat is het dan.
Mocht het zijn dat je al voor 24 uur betaald heb gekregen, terwijl je er maar 15 hebt gewerkt, tja, dan kan het zijn dat je het teveel betaalde terug moet betalen. Maar dat is het dan ook.
Maar je werkt toch pas drie weken, dus nog helemaal geen betaling gehad dan toch? Dan je gewoon voor de gewerkte uren uit laten betalen en dat is het dan.
Lees mijn post maar, min uren zijn zeker mogelijk. Jij hebt getekend voo 24 uur, dus je krijgt 24 uur uitbetaald. Het is niet dat je dan voor 15 uur kan laten uit betalen. Dan moeten ze akkoord krijgen van filiaalleider, districtmanager en nog iemand daarboven. En dat doen ze echt bijna nooit.
Texas02 schreef:Waarom verbaast het me nu niet, wat ik allemaal lees (op die muizen na dan).. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan Kruidvat, puur alleen als klant zijnde al.. Moet wel de winkel met het meest onvriendelijke personeel zijn..
. Nynkefleur schreef:Texas02 schreef:Waarom verbaast het me nu niet, wat ik allemaal lees (op die muizen na dan).. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan Kruidvat, puur alleen als klant zijnde al.. Moet wel de winkel met het meest onvriendelijke personeel zijn..
Eens. Maar je word gedwongen onvriendelijk te zijn.
Als je langer dan 10 seconden met een klant praat krijg je op je kop.
bizar zeg.
Kayleigh__ schreef:Vind het niet echt netjes om direct hier het hele bedrijf af te kraken. Ik zie hier situaties voorbij komen die ik in 5jaar en 3 verschillende filialen niet heb meegemaakt en ook in mijn omgeving nog nooit van gehoord heb. Het bedrijf word nu negatief over 1 kam geschoren.
Er zijn ook filialen waar het echt leuk is om te werken en waar klanten gelukkig wel blij zijn met de winkel en dit ook regelmatig uiten.
Heb er 5 jaar gewerkt, begonnen als vulploeger en geëindigd als tijdelijk filiaalmanager en ben er altijd eerlijk behandeld. Er zijn opleidingen aangeboden die door het bedrijf betaald werden en ook het overstappen naar andere filialen en mijn vertrek is altijd netjes gegaan. Heb er echt met plezier gewerkt, ondanks dat het soms best zwaar werk was.
Vind dat dit ook weleens gezegd mag worden tussen de veelal negatieve reacties.
purny schreef:Maar snoep ligt overal, ook bij de Etos, het tankstation, de Hema en nog veel meer winkels. Geldt net zo voor pijnstillers/medicijnen.Ik schrik me altijd een hoedje met de hoeveelheid snoep dat daar ligt.
En bepaalde geneesmiddelen moeten er gewoon uit. Denk aan ibuprofen enz. Lijkt een onschuldige pijnstilling maar is gewoon troep