werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: werken bij het Kruidvat. Steeds verrassen altijd vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 02:12

Waarom verbaast het me nu niet, wat ik allemaal lees (op die muizen na dan).. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan Kruidvat, puur alleen als klant zijnde al.. Moet wel de winkel met het meest onvriendelijke personeel zijn..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:13

Al die laagbudget drogisterijen hoor, wat een ellende. Ik bestel lekker altijd online.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:21

Inderdaad, ik ga er alleen heen als ik weet wat ik nodig heb en ik weet dat ze dat hebben.
Als ik dat niet zeker weet dan ga ik naar een ander, want ik heb werkelijk waar nog nooit gehad dat het personeel mij kon helpen met mijn vraag als iets ingewikkelder werd als waar kan ik de shampoo vinden?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 08:52

Ik heb echt een fantastische tijd bij de kruidvat gehad zo'n 10 jaar geleden. Heb er 3 jaar gewerkt. Niet in elk filiaal zullen er zure pruimen rondlopen hoor.

Personeel wordt er niet opgeleidt, behalve de (assistent) managers. Dus van het personeel mag je hetzelfde verwachten als van supermarkt personeel.

Ts, blij dat het is opgelost!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:32

PrinceAmos schreef:
Punz schreef:
Minuren is onzin. Ze moeten je gewoon nu betalen voor de uren die je gewerkt hebt, en dat is het dan.
Mocht het zijn dat je al voor 24 uur betaald heb gekregen, terwijl je er maar 15 hebt gewerkt, tja, dan kan het zijn dat je het teveel betaalde terug moet betalen. Maar dat is het dan ook.

Maar je werkt toch pas drie weken, dus nog helemaal geen betaling gehad dan toch? Dan je gewoon voor de gewerkte uren uit laten betalen en dat is het dan.

Lees mijn post maar, min uren zijn zeker mogelijk. Jij hebt getekend voo 24 uur, dus je krijgt 24 uur uitbetaald. Het is niet dat je dan voor 15 uur kan laten uit betalen. Dan moeten ze akkoord krijgen van filiaalleider, districtmanager en nog iemand daarboven. En dat doen ze echt bijna nooit.

Tuurlijk kan dat wel. Is alleen iets meer werk voor de administratie. Proeftijd is proeftijd. Kun je gewoon opzeggen. Zowel de baas als de medewerker. Als het andersom was geweest dan had het ook gekund.

Nynkefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:43

Texas02 schreef:
Waarom verbaast het me nu niet, wat ik allemaal lees (op die muizen na dan).. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan Kruidvat, puur alleen als klant zijnde al.. Moet wel de winkel met het meest onvriendelijke personeel zijn..

Eens. Maar je word gedwongen onvriendelijk te zijn.
Als je langer dan 10 seconden met een klant praat krijg je op je kop :').

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:47

Ja, denk niet dat het correct is om het personeel hier zwart te maken terwijl het vaak van hogerhand komt. Zelfde met opleidingen, als men die niet krijgt...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:50

dromertje2 schreef:
Ja, denk niet dat het correct is om het personeel hier zwart te maken terwijl het vaak van hogerhand komt. Zelfde met opleidingen, als men die niet krijgt...
daarom ga ik dan met mijn specifieke vragen niet naar het KV.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 09:51

Nynkefleur schreef:
Texas02 schreef:

Eens. Maar je word gedwongen onvriendelijk te zijn.
Als je langer dan 10 seconden met een klant praat krijg je op je kop :').

Echt waar... :wow: bizar zeg.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:06

Vind het niet echt netjes om direct hier het hele bedrijf af te kraken. Ik zie hier situaties voorbij komen die ik in 5jaar en 3 verschillende filialen niet heb meegemaakt en ook in mijn omgeving nog nooit van gehoord heb. Het bedrijf word nu negatief over 1 kam geschoren.
Er zijn ook filialen waar het echt leuk is om te werken en waar klanten gelukkig wel blij zijn met de winkel en dit ook regelmatig uiten.
Heb er 5 jaar gewerkt, begonnen als vulploeger en geëindigd als tijdelijk filiaalmanager en ben er altijd eerlijk behandeld. Er zijn opleidingen aangeboden die door het bedrijf betaald werden en ook het overstappen naar andere filialen en mijn vertrek is altijd netjes gegaan. Heb er echt met plezier gewerkt, ondanks dat het soms best zwaar werk was.
Vind dat dit ook weleens gezegd mag worden tussen de veelal negatieve reacties. :o

dandy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:15

Ik werk er ook met plezier al 17 jaar ,en wat hier allemaal gezegd wordt kan ik me niet echt in vinden ,ik heb ook gewoon opleidingen en trainingen gedaan juist om goed te adviseren.
En je mag echt wel langer als 10 sec met een klant praten .

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:36

Kayleigh__ schreef:
Vind het niet echt netjes om direct hier het hele bedrijf af te kraken. Ik zie hier situaties voorbij komen die ik in 5jaar en 3 verschillende filialen niet heb meegemaakt en ook in mijn omgeving nog nooit van gehoord heb. Het bedrijf word nu negatief over 1 kam geschoren.
Er zijn ook filialen waar het echt leuk is om te werken en waar klanten gelukkig wel blij zijn met de winkel en dit ook regelmatig uiten.
Heb er 5 jaar gewerkt, begonnen als vulploeger en geëindigd als tijdelijk filiaalmanager en ben er altijd eerlijk behandeld. Er zijn opleidingen aangeboden die door het bedrijf betaald werden en ook het overstappen naar andere filialen en mijn vertrek is altijd netjes gegaan. Heb er echt met plezier gewerkt, ondanks dat het soms best zwaar werk was.
Vind dat dit ook weleens gezegd mag worden tussen de veelal negatieve reacties. :o

Mensen met positieve ervaringen zijn ook vrij om hier te reageren.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:43

Als er een bedrijf mede verantwoordelijk is voor het hoge obesitas gehalte is het het kv wel. Ze hebben wel altijd leuke aanbiedingen maar er mogen ook dingen uit het assortiment gehaald worden

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:54

Hoe is KV mede verantwoordelijk voor obesitas? Ik zie de link even niet. Ik kom er regelmatig en heb geen obesitas hoor, ik kom er dan ook alleen voor non-food producten. Snoep ed kan je ook in de supermarkt kopen en heb je echt zelf in de hand.
Hier zijn de medewerkers gewoon vriendelijk, ik kreeg zelfs eens beter gezichts verzorgings advies dan bij een dure make-up keten. Kan toeval geweest zijn omdat deze dame zich er zelf in verdiept heeft ofzo, maar dat vond ik wel echt een pluspunt.
Als ik bij een dure make-up keten binnen stap word ik nooit echt fijn geholpen (ik zie er erg jong uit en heb vaak een grote tas bij me. Volgens mij denken ze dat ik ga stelen. Als ik dan vraag naar de dure luxe producten en vervolgens een flink bedrag afreken staan ze me net niet aan te gapen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 10:58

purny schreef:
Als er een bedrijf mede verantwoordelijk is voor het hoge obesitas gehalte is het het kv wel. Ze hebben wel altijd leuke aanbiedingen maar er mogen ook dingen uit het assortiment gehaald worden

?? Wat heeft Kruidvat nou met obesitas te maken :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:00

:')
Dan alle supermarkten die snoepgoed en rommel verkopen ook, gok ik. :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:01

purny schreef:
??

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:13

Ik schrik me altijd een hoedje met de hoeveelheid snoep dat daar ligt.
En bepaalde geneesmiddelen moeten er gewoon uit. Denk aan ibuprofen enz. Lijkt een onschuldige pijnstilling maar is gewoon troep

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:15

purny schreef:
Ik schrik me altijd een hoedje met de hoeveelheid snoep dat daar ligt.
En bepaalde geneesmiddelen moeten er gewoon uit. Denk aan ibuprofen enz. Lijkt een onschuldige pijnstilling maar is gewoon troep
Maar snoep ligt overal, ook bij de Etos, het tankstation, de Hema en nog veel meer winkels. Geldt net zo voor pijnstillers/medicijnen.

Obesitas is een groot probleem, maar wat mij betreft wel, in heel veel gevallen, (deels) eigen verantwoordelijkheid.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:23

Het is de schuld van de Rabobank!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:24

Obesitas is vaak gevolg van een gebrek aan zelfbeheersing. Daar kan je het Kruidvat toch niet de schuld van geven :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:24

lieveli schreef:
:')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:25

Was alleen maar mijn mening hoor

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:27

Maar datzelfde geldt dan toch voor de Etos/Trekpleister enzovoorts?

Wat mij betreft juist fijn, altijd weer een feestje als ik begin september mijn eerste pepernoten kan scoren bij het Kruidvat :P

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 11:29

lieveli schreef:

Ik vond het de schuld van de ING!