Celiien schreef:Negeer Corrie maar gewoon LU. Die zit gewoon te stoken hier.
Niet waar en getemd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Nabster schreef:Als ik dit zou zeggen en mijn werkgever zou het lezen kon ik per direct vertrekken. Maar zoals gezegd, TS komt uit Den Haag. Misschien is dat het
Voel jezelf niet zo verheven.
Dani schreef:TS: als iemand hier op mijn 'werk' iets steelt heb ik een probleem, want ik werk vanuit huis.Maar je hebt prima gehandeld lijkt me. Je kan nog zoveel instructies krijgen, dat is maar theorie en de praktijk is toch anders. Sowieso gaat die theorie vast niet over dieven op scootmobiels die poortjes stuk rammen. Wel raar joh, je weet wel dat er gejat wordt maar het lijkt me heel gek als iemand dat zo brutaal voor je neus doet.
LoveUggs schreef:@ Nabster, het is vast niet rot bedoeld, maar waarom zou iets in den haag anders gaan dan in bijvoorbeeld Rotterdam of Utrecht? (Noem maar wat hoor)Daarnaast had ik al aangegeven dat ik dit geschreven had vlak nadat het gebeurd was. Dan speelt emotie nog mee. Uiteraard zou ik nooit iemand uit een scootmobiel trappen :p Al zou ik het in dit geval wel 'willen'. (niet te letterlijk nemen, ik zou het namelijk nooit doen) Zie het als wanneer je zegt dat je bij iets of iemand de nek wel zou kunnen omdraaien. Je zegt het, maar je doet het niet. Je zou het ook nooit doen.
.
Dani schreef:Wat gênant.![]()
Nou hebben wij het écht een keer gehad dat we twee keer de krat bier benoemden en thuis ontdekten dat 'ie niet op de bon stond, haha. Was toch echt de schuld van de cassière.En ik ben ook wel eens oprecht bijna vergeten iets uit de tas te halen. Maar geloof direct dat zoiets ook vaak als smoesje gebruikt wordt hoor, zeker als het 'toevallig' het allerduurste is wat achterblijft. En aan de reactie zul je vaak ook wel merken hoe het zit.
LoveUggs schreef:@Nabster, ah op die manier. Dat herken ik idd ook wel. Half jaar stage gelopen in Limburg en dat is soms echt even wennen haha