Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shanna schreef:Met de opgenomen gesprekken kan jij aantonen dat de fout daadwerkelijk bij hun ligt en niet bij jou, tevens weet je dan zeker of de gesprekken daadwerkelijk zijn opgenomen of niet.
. 
maikeltje schreef:Dat mag niet. Dan zou je voor aanvang van het gesprek moeten horen dat het gesprek opgenomen zou kunnen worden.
Ersina schreef:maikeltje schreef:Dat mag niet. Dan zou je voor aanvang van het gesprek moeten horen dat het gesprek opgenomen zou kunnen worden.
Een voicelog (gesprek opnemen) is wel toegestaan voor bedrijven.
Evi84 schreef:Vraag gewoon informatie bij jullie juridisch loket - dan weet je waar je staat en wat je rechten zijn.
Off topic: ben ik nu de enige die nu echt totaal flabbergasted is dat er faalangstexamens bestaan? I mean, als je eenmaal je rijbewijs hebt, dan gaat het drukke verkeer daar toch ook geen rekening mee houden bij een beetje stress? Wat is er mis met gewoon faalangsttraining en dan een normaal examen zoals iedereen?
Zoolgangster schreef:Evi84 schreef:Vraag gewoon informatie bij jullie juridisch loket - dan weet je waar je staat en wat je rechten zijn.
Off topic: ben ik nu de enige die nu echt totaal flabbergasted is dat er faalangstexamens bestaan? I mean, als je eenmaal je rijbewijs hebt, dan gaat het drukke verkeer daar toch ook geen rekening mee houden bij een beetje stress? Wat is er mis met gewoon faalangsttraining en dan een normaal examen zoals iedereen?
Nee, je bent niet de enige, ik ken dus iemand die 4x zakte en toen een speciaal "staatsexamen" deed... En daarna losgelaten werd op het verkeer...
Gelukkig zijn er de jaren dat die persoon reed "maar" 3 echte ongelukken gebeurd en geen zwaargewonden, maar de opluchting was groot toen we hoorden dat die persoon nooit meer achter het stuur kroop.
On topic: juridisch loket is een goeie.
lilopippa schreef:Ik hoop dat een faalangst examen voor mij nut gaat hebben. Maar dat is nu dus nog afwachten.
Ik heb maandag een afspraak bij het juridisch loket. We gaan dan samen een brief opstellen en versturen. Ik heb ook al een andere rijschool gevonden waar ik zou willen lessen. Maar ik wil maandag eerst even overleggen bij het loket of ik nu al wel verder kan gaan met lessen of dat ik eerst even moet afwachten wat er nog gaat gebeuren.
Ik ben benieuwd
Zoolgangster schreef:Evi84 schreef:Vraag gewoon informatie bij jullie juridisch loket - dan weet je waar je staat en wat je rechten zijn.
Nee, je bent niet de enige, ik ken dus iemand die 4x zakte en toen een speciaal "staatsexamen" deed... En daarna losgelaten werd op het verkeer...
Gelukkig zijn er de jaren dat die persoon reed "maar" 3 echte ongelukken gebeurd en geen zwaargewonden, maar de opluchting was groot toen we hoorden dat die persoon nooit meer achter het stuur kroop.
On topic: juridisch loket is een goeie.
klinkt misschien heel stom om dat te zeggen over jezelf. Maar ik was er de laatste 2 keren echt van overtuigd dat ik het zou halen doordat de lessen zo goed gingen. Maar door de stress is het toch elke keer mis gegaan.
Marie_Anne schreef:lilopippa schreef:Nee nog niet. Ik had niet zo veel zin meer om weer te lessen en aan afrijden moest ik helemaal niet denken![]()
Maar vanavond heb ik een proefles bij een andere rijschool!
Succes!
lilopippa schreef:Marie_Anne schreef:Succes!
Dankjewel! Echt een super fijne les gehad. Ik was vrij nerveus en het was een gloed nieuwe auto die een stuk gevoeliger was dus dat was even wennen! Maar het ging prima en hij was er van overtuigd dat het goed gaat komen. De volgende les staat al gepland![]()
Ik was helemaal verbaasd dat het ook gezellig kan zijn tijdens het rijden haha