Er zullen vast wel redenen voor zijn, maar om haar en haar ouders dan zo in onwetendheid te laten zitten... TS, als ik jou was zou ik met je ouders óf een andere school zoeken óf het hogerop gaan zoeken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Er zullen vast wel redenen voor zijn, maar om haar en haar ouders dan zo in onwetendheid te laten zitten...
Succes en zet je volledig in om straks naar het mbo te kunnen!
Janneke2 schreef:Fijn dat er nu perspectief is...!
(En heb je de afspraken zwart op wit? Na alle gedoe dat afspraken niet werden nagekomen wellicht handig.
"Gewoon voor de duidelijkheid en om misverstanden te voorkomen" zeg je dan...)
Resistance schreef:Andere vmbo school? Simpelweg gewoon een andere school zoeken. Daar heb je geen toestemming voor nodig. Ga met die scholen in gesprek over dit probleem, en dan van daaruit kijken naar opties? Er zijn vast andere scholen die je wél willen helpen. Deze opdrachten zijn echt achterlijk, ik ken meerdere mensen op het vmbo en die krijgen veel uitdagendere dingen dan dit. Getuigt van ongelofelijk veel luiheid, waar deze school mee bezig is.
Nu is het zo dat TS hier niet zo veel moeite mee heeft en dit gemakkelijk vindt. Maar veel van deze leerlingen zitten niet voor niets op een PrO school en kunnen wel degelijk dit niveau hebben. Waardoor deze opdrachten niet zo "achterlijk" zijn.