Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
joyce_eddy schreef:Welke kleur M&M kies jij? Er zit een hele theorie achter de kleuren.....
ja dan sta je daar even in een serieus gesprek...
joyce_eddy schreef:Welke kleur M&M kies jij? Er zit een hele theorie achter de kleuren.....

pimaude schreef:joyce_eddy schreef:Welke kleur M&M kies jij? Er zit een hele theorie achter de kleuren.....
http://what-character-are-you.com/d/nl/1709/0.html
die ik altijd als eerste eet en er een bewaar voor het laatst kunamosity schreef:En er is mij ook wel eens gevraagd of ik kinderen wilde. Ik vind dat zelf persoonlijk niet kunnen zo'n vraag, maar heb ook niet het lef om daar een pittig antwoord op te geven...

robbie88 schreef:Ik ben een bruine m en m haha.. nou ja beschrijving klopt wel aardig..
gekke vragen: heb je een vriend? Hoe sta je tegenover homosexualiteit? Wil je kinderen? Hoe zou jij Nederland aansturen?
kevinsky schreef:Of ik altijd te laat kwam.. En geen parkeergeld betaalde![]()
Nee mevrouw ik verdwaal wel ALTIJD![]()
En ik heb de baan gekregen
ja met melk 

Euhm... Ik gebruik niks 

M_D_H schreef:Gespreksleider: Wij zijn een open-minded bedrijf
Ik: Dat is mooi
Gespreksleider: Dus vertel eens... Wat heb je allemaal gebruikt aan drugs en wat vond je fijn en wat vond je niet fijn en wat zou je ons aanraden...
Ik:Euhm... Ik gebruik niks
Gespreksleider: Dat is ook prima, dan wordt je de eerste in ons bedrijf die niks gebruikt...
Dit was bij een restaurant waar ik solliciteerde als gastdame.
Ik heb nou niet bepaald het uiterlijk van een volledig doorgesnoven persoon
En ik heb de baan aangenomen omdat ik echt om werk verlegen zat... Maar ik heb het er nog geen maand uitgehouden, het klopte echt, ik was de enige die niks gebruikte
siskeh schreef:robbie88 schreef:Ik ben een bruine m en m haha.. nou ja beschrijving klopt wel aardig..
gekke vragen: heb je een vriend? Hoe sta je tegenover homosexualiteit? Wil je kinderen? Hoe zou jij Nederland aansturen?
Ik vind de vraag: hoe sta je tegenover Homosexualiteit (oid) wel een interessante/zinvolle vraag eigenlijk.
Wel bijzonder misschien, maar ik denk dat je uit het antwoord wel veel kan halen over iemand zijn persoonlijke overtuigingen enz.