Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:zou ook even school bellen en vertellen dat er een mogelijkheid is dat je er vandaag niet bij bent
Politie, gaat echt de deur openbreken... dus je moet je even afvragen of je dat echt wil
LumosNox schreef:Alles leuk en aardig, maar dit is over een uur niet leuk meer.
Wat een halfzachte reactie van je werkgever.
Politie al gebeld?
Horse_Driver schreef:Hahaha iedereen bedankt voor de reacties! Wordt er iig vrolijk van!![]()
Goed. De deuren(ipv ramen) in het huis zijn inderdaad op slot, met anti inbraak moeilijke sloten![]()
Post heb ik gevonden, heb nu iig een voor en achternaam haha! Ff googelen zo.
Sleuteltoch was het eerste wat ik gedaan heb, niet zo netjes maarja.. heb er 3 gevonden, alle 3 compleet anders dan alle deuren![]()
Instantie aan de lijn gehad, ze waren lief en vonden t rot maar konden weinig doen, ze hadden ook maar 1 nummer en geen sleutel. Wel een email, en dat gaan ze proberen, maar ze gaf t weinig kans![]()
Buren zijn nog niet verhuist, nieuwe buurt :p
Politie kan, maar vind ik wel wat drastisch
Horse_Driver schreef:Hahaha iedereen bedankt voor de reacties! Wordt er iig vrolijk van!![]()
Goed. De deuren(ipv ramen) in het huis zijn inderdaad op slot, met anti inbraak moeilijke sloten![]()
Post heb ik gevonden, heb nu iig een voor en achternaam haha! Ff googelen zo.
Sleuteltoch was het eerste wat ik gedaan heb, niet zo netjes maarja.. heb er 3 gevonden, alle 3 compleet anders dan alle deuren![]()
Instantie aan de lijn gehad, ze waren lief en vonden t rot maar konden weinig doen, ze hadden ook maar 1 nummer en geen sleutel. Wel een email, en dat gaan ze proberen, maar ze gaf t weinig kans
Buren zijn nog niet verhuist, nieuwe buurt :p
Politie kan, maar vind ik wel wat drastisch