Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:dejong_wever schreef:Hier spaar ik ook met koopzegels. Fijne manier van sparen. Als ik voor mijn spaargeld moet gaan betalen haal ik het van de rekening en blijft er alleen geld staan voor de hypotheek.
Nou echt idd, dan spaar ik het zelf thuis welZo onderhand kost het al meer dan het oplevert, de kwartaalkosten van de rekening zijn nu gelijk aan of misschien wel hoger dan de rente die je krijgt...
furious schreef:Ik vergeet de hele tijd die koopzegelsZe vragen er ook niet naar bij de kassa. Bij jullie wel?
purny schreef:furious schreef:Ik vergeet de hele tijd die koopzegelsZe vragen er ook niet naar bij de kassa. Bij jullie wel?
Ik werk zelf bij de AH en ik vraag er ook niet meer naar. Het hoeft namelijk niet meer dat je bij elke klant vraagt: Spaart u koopzegels?
Namelijk een paar keer meegemaakt dat klanten de koopzegels verwarren met de actiezegels. Even later kwamen ze naar me toe dat ze die niet sparen en dat ze de actiezegels bedoelden.
Ik spaar ook de koopzegels. Muntjes die ik overhoud gaan in een potje.
Relaxed schreef:Nou ja, je krijgt soms ook wel veel vragen bij de kassa hoor..paar acties, koopzegels, kassabon
KirstenHorse schreef:Relaxed schreef:Nou ja, je krijgt soms ook wel veel vragen bij de kassa hoor..paar acties, koopzegels, kassabon
We zijn als caissières nou eenmaal verplicht de vragen te stellen, juist om de klant een goede service te bieden. En zoveel vragen..
"Goedendag mevrouw/meneer, heeft u toevallig een bonuskaart bij u? *bliepen* -eventueel om koopzegels vragen- Spaart u voor de ... ? Wilt u de bon nog mee? Een fijne dag verder."