Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat een slap excuus
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten denk ik dan maar
KB01 schreef:Ik vind het echt te gek voor woorden. Ik heb trouwens zijn contract is even doorgenomen en ook daar wordt het mij eigenlijk niet goed van.
*Het is niet toegestaan om onder werktijd een slokje te drinken
*Wil je een privégesprek voeren per telefoon moet je toestemming vragen
*Ter compensatie van te laat komen moet je al je collega's trakteren op gebak
*Het einde van je werktijd is nooit het einde. Dat moet je als richttijd zien
*Je moet je als medewerker zo flexibel mogelijk opstellen
*Het bedrijf kan geen rekening houden met jou individuele belangen
*Op ieder moment kan jou pauze beëindigd worden.
*Het is niet toegestaan om in jou pauze het pand te verlaten
*In drukke periodes zoals december, carnaval etc. worden verlofaanvragen NOOIT goedgekeurd
*Als medewerker heb je recht op 2 weken aaneengesloten vakantie in de vakantieperiode, maar het management mag hier van afwijken.
*Geef altijd door wat de aard van jou ziekte is.
Dit lijstje gaat nog wel even door en eigenlijk valt mij op dat je weinig rechten hebt. Je moet heel veel geven maar krijgt eigenlijk zeer weinig terug. Alle regeltjes worden door hun zogenaamd gemaakt om de klant optimaal te helpen...
Mijn vraag is nu als volgende: Mijn vriend heeft een 0 uren contract. Als hij dus bijvoorbeeld over 3 weken op maandag niet kan dan heeft hij toch het recht om niet te kunnen omdat hij een 0 uren contract heeft? Ze kunnen hem toch niks verplichten vanwege zijn 0 uren contract?
bruintje123 schreef:Maar via whatsapp heb je wel schriftelijk vast staan dat je medewerking verleent.
Bij die gladiool waar ik voor werkte ging alles per mail. En heel blij dat gedaan te hebben.