Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jij hebt, als ik het goed begrijp, zelfs 3 dagen in de week vrij(!), wat is het dan voor moeite om af en toe de zaterdag mee te pakken?!
Alja schreef:jeetje wat een mentaliteit tegenwoordig...
Goof schreef:Alja schreef:jeetje wat een mentaliteit tegenwoordig...
?
Ik moet zeggen dat ik TS wel begrijp. Als enige geloof ik.
Maar zeg nou eerlijk, we hebben met betrekking tot ons werk toch allemaal onze eigen wensen? Daar is toch niets raars aan? De één wil 's ochtends een uurtje later beginnen want die wil de kinderen naar school brengen, de ander wil op woensdagmiddag vrij hebben voor de kinderen, weer een ander wil niet op vrijdag werken. Als je dat met je werkgever kunt regelen is dat allemaal prima.
Echter TS, je hebt nu zelf voor een werkveld gekozen waarin je ook te maken hebt met openingstijden op zaterdag (en misschien ook wel koopzondag??). Als je dat perse niet wil moet je eens nadenken of dit wel is wat je wil doen. Voor nu zou ik het gewoon bespreken met je werkgever en vragen of 2 zaterdagen per maand ook mogelijk is.
Lieshorses schreef:Dat was toch een vraag van mij? Ik heb toch nooit gezeg: Ik lieg wel wat tegen mijn werkgever. Ik vroeg me dat oprecht af, omdat er natuurlijk ook mensen zijn die echt een sport/hobby op zaterdagmiddag hebben.
linnnh schreef:Lieshorses schreef:Dat was toch een vraag van mij? Ik heb toch nooit gezeg: Ik lieg wel wat tegen mijn werkgever. Ik vroeg me dat oprecht af, omdat er natuurlijk ook mensen zijn die echt een sport/hobby op zaterdagmiddag hebben.
Je kunt heel bijdehand doen, maar ik denk dat je me best begrijpt.
Wat je éigenlijk schrijft is: Ik vraag me af of het dom is om te liegen tegen mijn werkgever?
Ladygiroc schreef:Alja schreef:jeetje wat een mentaliteit tegenwoordig...
Mensen moeten 24/7 beschikbaar zijn tegenwoordig voor in dit geval 24 uur werk. Dat is toch van de zotte. Er zijn gewoon mensen die naast werk andere dingen belangrijk vinden, en of dat nou de wekelijkse sportwedstrijd is of vrijwilligerswerk bij de bejaardensoos maakt geen drol uit.
Heeft imo niks met mentaliteit te maken.

Lieshorses schreef:Denken jullie dat het dom is als ik tegen mijn werkgever zeg dat ik sinds kort op Zaterdag iets heb? (Sport/hobbyclub)