Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iris965 schreef:Werken en veel autorijlessen nemen en eindelijk weer vaker kunnen paardrijden!
Ik denk de studie communicatie...weet nog niet welke school eentje in het noorden.
Jullie?
Ik dacht ook nog aan vastgoed en makelaardij maar de meeloopdag viel heel erg tegen dus ik weet nog niet wat mijn 2e keus wordt.
Iris965 schreef:Werken en veel autorijlessen nemen en eindelijk weer vaker kunnen paardrijden!
Ik denk de studie communicatie...weet nog niet welke school eentje in het noorden.
Jullie?
. Doedatje schreef:Ropa schreef:Is er toevallig iemand die morgen ook naar de meeloop dag gaat van de studie Communicatie & Multimedia design aan de Hanze in Groningen?
Mijn vriendinnen gaan morgen naar communicatie zelf.
Als je aan de Hanze gaat studeren blijf je in Friesland wonen of ga je in Groningen verhuizen?
98xsophiex98 schreef:Doedatje schreef:Ik heb me al ingeschreven bij verpleegkunde maar ik wil graag een 2e keus, maar wat..... binnenkort is weer een opendag dus dan ga ik bij nog een paar opleidingen kijken.
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek? Is ook redelijk medisch
Love2sk8 schreef:Ropa schreef:Hebben jullie een examenbundel of samengevat van GS of WIS, is dit aan te raden?
Voor gs is de samengevat zeker aan te raden! Daar heb ik in 4 en 5 havo zo veel aan gehad!! Examenbundels vind ik zonde, alle examens van voorgaande jaren staan op internet...
[/quote]
[/quote]