Wat doen jullie als bijbaantje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SjakieXXJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:39

Ondertussen werk ik zo'n anderhalf jaar in de tuinbouw, bij een gerberakwekerij, erg afwisselend werk, betaalt prima en maak genoeg uren. Dit is naast mijn HBO studie goed te combineren met elkaar.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:20

ierusju schreef:
marley93 schreef:
Ik ben postbezorger op de zaterdagen bij PostNL. Alleen in april loopt mijn tweede contract af, en moet ik een nieuw baantje zoeken. ;(

Edit: ben 24, dus wordt steeds lastiger om een bijbaantje te vinden. Mocht iemand ideeen hebben. :+

De Epplejeck is heel leuk :D
Maar zonder dollen, horeca, call centre of in een inpak fabriek of iets dergelijks?
Doe je een opleiding? Want in mijn omgeving zie ik dat mensen bij hun stage adres blijven werken.

Ik ga aan de Pabo starten volgende week, dus door blijven werken op stage wordt denk ik lastig. :') Ben er wel achtergekomen dat ik op mijn opleidingsinstelling (InHolland) ook kan bijverdienen, dus ga gelijk even informeren in de eerste week.

Obelix95

Re: Wat doen jullie als bijbaantje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:35

Ik werk in de zomer bij een openluchtzwembad, en het hele jaar door in het weekend op een pensionstal. Pensionstal word nu full time door een vertraging op school voor het komende half jaar :)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 17:56

Ik werk bij een ijssalon en een viswinkel/restaurant :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 18:28

Ik heb vanaf mijn 15e 1.5 jaar in een luxe drogisterij en parfumerie zaak gewerkt, dit was erg leuk werk. Niet erg goed betaald en veel voorwaarden waaraan je moet voldoen. Momenteel werk ik in een kleding winkel ook erg leuk werk, maar helaas ook niet erg goed betaald zeker niet in verhouding tot de verantwoording die ik draag.