Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Je hebt nog een mogelijkheid... niet meteen de meest nette maar hé, soms moet je slapjanussen eens met dezelfde methode aanpakken en dit is: zelf uitkijken naar de ideale nieuwe job, zelf weggaan... en dan... keihard inzetten om het hem onmogelijk te maken en hem keihard naar beneden halen. Hem aanvallen met alles wat je hebt... oog om oog... wraak is het zoetst als... zoiets dus... als jij eenmaal al hoog en droog zit op een nieuwe plek, heb jij hem daar waar hij jou nu heeft!
Little_Gift schreef:Je hebt nog een mogelijkheid... niet meteen de meest nette maar hé, soms moet je slapjanussen eens met dezelfde methode aanpakken en dit is: zelf uitkijken naar de ideale nieuwe job, zelf weggaan... en dan... keihard inzetten om het hem onmogelijk te maken en hem keihard naar beneden halen. Hem aanvallen met alles wat je hebt... oog om oog... wraak is het zoetst als... zoiets dus... als jij eenmaal al hoog en droog zit op een nieuwe plek, heb jij hem daar waar hij jou nu heeft!
Little_Gift schreef:Och god ga hier toch niet allen de tere lieve zieltjes uithangen zeg!
Is meneer misschien de enige die met ts haar leven mag sollen?!
StalNollie schreef:Ik zou niet zomaar vertrekken. Dan krijg je als je niet meteen ander werk hebt ook geen uitkering.
Iemand noemfde om het gesprek eens op te nemen. Daar zou ik mee beginnen. En hem hiermee confronteren misschien is het dan wel afgelope. Zo niet dan hoger opstappen en tegelijkertijd rechtsbijstand inschakelen ( zit misschien zelfs gewoon bij je verzekering). Mochten ze je dus buiten werken sta je in ieder geval niet met lege handen
c_alsemgeest schreef:Little_Gift schreef:Och god ga hier toch niet allen de tere lieve zieltjes uithangen zeg!
nee... je verlagen tot zijn niveau... daar wordt je een beter mens van![]()
Deze man heeft gewoon een probleem.
Ik zou gewoon rondkijken naar een andere baan en ondertussen de zaken op tafel leggen op je werk. Stel dat je eruit geknikkerd wordt weet je al een klein beetje waar je zou kunnen solliciteren.
Als je echt alle appjes e.d. hebt is er geen andere uitkomst dan een goede voor jou.
In het allerergste geval kunnen ze je een flink bedrag bieden om je uit te kopen als ze het in de doofpot zouden willen stoppen. Maar in bijna alle gevallen zal het bedrijf niet zo te werk gaan, ook al is hij mede eigenaar... want wat als zij dat doen en jij besluit later toch de media op te zoeken en het naar buiten te brengen?
Het bedrijf en zijn bestuur zal altijd kiezen voor de minst schadelijke weg... en jouw stalker is op dit moment zeer schadelijk bezig, niet enkel voor jou maar ook voor het bedrijf.
c_alsemgeest schreef:StalNollie schreef:Ik zou niet zomaar vertrekken. Dan krijg je als je niet meteen ander werk hebt ook geen uitkering.
Iemand noemfde om het gesprek eens op te nemen. Daar zou ik mee beginnen. En hem hiermee confronteren misschien is het dan wel afgelope. Zo niet dan hoger opstappen en tegelijkertijd rechtsbijstand inschakelen ( zit misschien zelfs gewoon bij je verzekering). Mochten ze je dus buiten werken sta je in ieder geval niet met lege handen
gesprek opnemen zonder medeweten van tegenpartij mag niet... en mag je ook niet gebruiken in een eventuele rechtelijke nasleep.
Apps en mail zou ik wel bewaren.
Diablo schreef:Ja hoor, dat mag wel, zolang je zelf maar deelneemt aan het gesprek. En het is in sommige gevallen ook gewoon toegestaan als bewijs.
https://www.hekkelman.nl/blog/onderneme ... -eigenlijk
Schaduw2017 schreef:Je hebt gelijk hoor, ik heb meerdere keren sinds 10 jaar terug gezegd dat ik ermee stop, en toch terug gekomen, omdat ik wat voelde voor hem. Nu sinds 2 jaar (ik noemde eerder 1,5 maar besef me dat het al bijna 2 jaar is) ben ik er niet meer op terug gekomen.
Ik zou persoonlijk liever zien dat mijn partner dat soort apps bewaart, aan de reacties (of juist geen reactie) van mijn kant is dan ook te zien hoe ik hiermee omga. Ik zou dat zelf meer op prijs stellen dan dat iemand ze verwijdert alsof er iets te verbergen.
c_alsemgeest schreef:Diablo schreef:Ja hoor, dat mag wel, zolang je zelf maar deelneemt aan het gesprek. En het is in sommige gevallen ook gewoon toegestaan als bewijs.
https://www.hekkelman.nl/blog/onderneme ... -eigenlijk
ja, maar hoe vaak wordt het dan niet op uitlokking gegooid in de praktijk? Ik vind het een groot risico dan.
Een duidelijke afwijzing en verzoek dat hij nooit meer op deze wijze benaderd door TS moet voldoende zijn. Zeker als hij daarna weer een liefdesverklaring gaat sturen.
Little_Gift schreef:Och god ga hier toch niet allen de tere lieve zieltjes uithangen zeg!