Ben benieuwd na je resultaten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vond het ook erg duidelijk en had ook meteen een idee van waar je naar toe wilde met het onderzoek. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. 
_San87_ schreef:Nav de reacties vind ik het haast jammer dat ik de enquête niet in kan vullen.
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de vragen en de verhalen.
Zag dit pas later in de reacties.
Catnip schreef:Ik kan na de testfase de inhoud eventueel wel delen voor degenen die nieuwsgierig zijn maar niet tot de doelgroep behorendit doe ik dan tzt in PB, aangezien de items als onprettig kunnen worden ervaren, en er hier ook minderjarigen kunnen meelezen.
Ik ben jullie allemaal zo ontzettend dankbaar
_San87_ schreef:Catnip schreef:Ik kan na de testfase de inhoud eventueel wel delen voor degenen die nieuwsgierig zijn maar niet tot de doelgroep behorendit doe ik dan tzt in PB, aangezien de items als onprettig kunnen worden ervaren, en er hier ook minderjarigen kunnen meelezen.
Ik ben jullie allemaal zo ontzettend dankbaar
Zou ik wel leuk vinden, het is toch een onderwerp dat me wel bezig houdt. Ik ben hetero, dus pas half in de doelgroep en ben wel benieuwd waarom je als slachtoffer de enquete niet in mag vullen.Enkel om de homogene doelgroep?
Hopelijk heb je wat aan de resultaten.
) en met het analyseren! WildChild schreef:Ingevuld! (Klein tipje, ergens boven de tweede pagina vragen over homoseksualiteit en seksueel geweld staat de standaard Qualtrics-tekst 'click to write a question' nog). Succes!