mavantos schreef:Volgend jaar als tweedejaars V&M student aan Hogeschool Rotterdam, dus voor vragen kan je me een berichtje sturen. Mijn P kan ik niet meer halen, maar dat stelt ook niet zoveel voor. Het gaat er vooral om dat je de 48 studiepunten haalt, dan zit je safe. Na het eerste jaar kan je alles net zo vaak over doen tot je het uiteindelijk (alles) gehaald hebt. Een P is niks meer dan een bewijs dat je alle vakken uit het eerste jaar gehaald hebt, maar uiteindelijk krijg je geen diploma als je niet alles gehaald hebt... Oftewel, handig als je, je P hebt het eerste jaar (dit scheelt je werk in het tweede jaar). Alleen die 48 punten zijn veeeeel belangrijker!
Mijn klas is begonnen met 34 leerlingen en we zijn er nu nog met 10 over. Hiervan zijn er maar 1 of 2 die hun P nog in 1 jaar kunnen halen. Al hebben zij ook nog herkansingen deze periode, er is dus nog een kans dat niemand z'n P haalt...
Staat v&m voor vastgoed & makelaardij?
Die opleiding heb ik vorig jaar gedaan, aan Fontys. Er vielen in mijn klas ook echt onwijs veel mensen af!!!! Veel meer dan de helft. Waaronder ik ook trouwens
was wel even puzzelen, maar er is wel wát begeleiding dus, dat is wel fijn
.