Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Winged schreef:Heb je al eens gedacht aan een jobcoach? Of misschien is het tijd voor een eerste spoortrajact?
Dat is denk ik niet zo verstandig aangezien haar werk(omgeving) al meerdere malen de aanleiding lijkt te zijn voor het ziek zijn, toch?
xdniesje schreef:Misschien in de schoonmaak of als kamermeisje? Lijkt me per bedrijf of je op je eigen tempo mag werken of dat je een tijdslimiet hebt..
Postbezorger? Al weet ik niet hoe het daar met de werkdruk zit.
Lastig hoor. Ik hoop dat je iets kan vinden.
Anoniem schreef:Maar iets dieper dan dat...
Adviseer je graag? Of luister je graag?
Ben je een doener, of denker?
Houd je van ritme, voorspelbaarheid?
Mensen helpen iets op te lossen?
Ben je een leider of een volger?
Allemaal vragen die ik mijzelf ook heb gesteld en waardoor ik uiteindelijk verder kwam.
bigone schreef:Ts, nu al pagina's gelezen wat je niet kunt, blijkbaar veel, maar wat kun je wel? En je bent onder behandeling in het ziekenhuis, vier dagen dus zal je aandoening dermate ernstig zijn dat ik de opmerking van de arbo arts, dat je prima kunt werken niet helemaal snap. Afleiding, overprikkeld, zoek een baan waar je met oordoppen op je werk kunt doen. Die reden valt dus al af. En thuiszorg, twee uur de tijd om een aantal zaken schoon te maken. Je hebt contact met de bewoner en doe je dit 10 uur per week, elke dag één dan heb verdien je ongeveer 10 per uur. Dat is 400 per maand en kun je niet van leven. Dus misschien is therapie om te leren plannen en over je paniek aanvallen heen te komen een eerste vereiste.
bigone schreef:Ik lees alleen maar negativisme in je berichten, misschien toch maar eens de knop omzetten, lastig maar het kan wel. En of je nu wel of niet betaald werk doet, daar hoeft je zelfbeeld niet onder de lijden, onze maatschappij draait op vrijwilligers. Maar bij jouw?? Het boeit me niet, ik kan het niet, ik kan dit niet, ik kan dat niet. Ga gewoon maar poetsen bij een thuiszorgorganisatie, geen prikkels, niet te veel mensen om je heen en je kunt vast wel zien of je goed schoonmaakt, misschien dat je je dan bedenkt dat sommige andere banen nog zo slecht niet zijn.
Amyd schreef:bigone schreef:Ik lees alleen maar negativisme in je berichten, misschien toch maar eens de knop omzetten, lastig maar het kan wel. En of je nu wel of niet betaald werk doet, daar hoeft je zelfbeeld niet onder de lijden, onze maatschappij draait op vrijwilligers. Maar bij jouw?? Het boeit me niet, ik kan het niet, ik kan dit niet, ik kan dat niet. Ga gewoon maar poetsen bij een thuiszorgorganisatie, geen prikkels, niet te veel mensen om je heen en je kunt vast wel zien of je goed schoonmaakt, misschien dat je je dan bedenkt dat sommige andere banen nog zo slecht niet zijn.
Je moest eens weten wat voor saai klotewerk ik allemaal gedaan heb.
Amyd schreef:bigone schreef:Ik lees alleen maar negativisme in je berichten, misschien toch maar eens de knop omzetten, lastig maar het kan wel. En of je nu wel of niet betaald werk doet, daar hoeft je zelfbeeld niet onder de lijden, onze maatschappij draait op vrijwilligers. Maar bij jouw?? Het boeit me niet, ik kan het niet, ik kan dit niet, ik kan dat niet. Ga gewoon maar poetsen bij een thuiszorgorganisatie, geen prikkels, niet te veel mensen om je heen en je kunt vast wel zien of je goed schoonmaakt, misschien dat je je dan bedenkt dat sommige andere banen nog zo slecht niet zijn.
Je moest eens weten wat voor saai klotewerk ik allemaal gedaan heb.