Dus ik heb de hele nacht niet geslapen, omdat ik bezig was met het schrijven van een sollicitatiebrief. Dat heeft me 7 uur gekost. Mijn ogen prikken er nog steeds van en net tijdens het boodschappen doen werd het zwart in mijn ooghoeken. Ik dacht dat ik blind werd

Hoe dan ook, brief verstuurd om 07:00, rond 17:00 heeft die gemene

van het uitzendbureau dit naar me geschreven:
"Er hebben vele kandidaten gereageerd op deze functie, waardoor wij kritisch naar de profielen kunnen kijken. Op dit moment hebben wij gekozen met andere kandidaten de procedure te vervolgen, omdat deze beter op het gezochte profiel aansluiten"
Ik heb niet op een baan voor huisarts gesolliciteerd!!! MAAR op administratief medewerker, en het enige dat die volgens de vacature hoeft te doen is kinderachtige dingen als reizen boeken voor de leidinggevende, printen en kopiëren en een archief bij houden. Diep beledigd heb ik die gemene

teruggemaild:
"Afgewezen worden is prima, maar dit is toch best beledigend. Begrijp ik het nou goed dat ik volgens jou niet documenten kan kopiëren? Geen reizen kan boeken? De voorraad kantoorartikelen niet kan bijhouden?
Als ik dat soort vrij simpele werkzaamheden volgens jou al niet kan uitvoeren, heeft het dan nog zin om verder te solliciteren?
Met wanhopige (solliciteren is tijdverspilling, ik vind toch nooit werk!, op 1 vacature komen altijd 100+ reacties af, er is dus altijd iemand meer geschikter, ik wil gewoon trouwen en huisvrouw worden) groet,
Sana"
En ja, dat tussen haakjes heb ik echt geschreven (getypt) en naar haar gestuurd