Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:gekvanfleur schreef:Goede kwaliteit, maar mag er 'eenvoudig' uitzien.
Ik word gek van de frutsels/blingbling en het roze en paars.
Ik zoek goede spullen in normale kleuren (donkerblauw/zwart/grijs)
Hier precies hetzelfde. En veel paardenvriendinnen met mij. Geen gedoe of rommel of vreselijke bling bling... en geen grote merklogo's er op. Als ik reclame moet lopen wil ik er voor betaald worden
Mariett schreef:Ik zeg het toch, ook al is het inderdaad lastig qua materiaal etc
Maar jodhpurs waarvoor je niet onwijs smalle voeten moet hebben zouden top zijn! Alle jodhpurs zijn voor mijn voeten óf te smal, óf heel erg lang (als ik een maat groter neem) en aangezien ik een kleine/gemiddelde vrouwenmaat heb, zijn er bijna geen herenschoenen in mijn maat te vinden. En ik heb echt geen inmens brede voeten hoor, haha. Alleen niet piepsmal, en hele lange schoenen vind ik ook niet mooi.
Verder zou een mooie overall ook fijn zijn, met zitvlak of iets dergelijks, en zonder voering. Een soort van (waterdichte) zomerjas dus eigenlijk, maar dan met de benen erbij.
Heb zoiets nog niet kunnen vinden, en ik draag toch altijd het liefst een overall tussen de paarden. Mijn moeder heeft deze, en dat is een prachtig ding:
[ [url=m/Q7gLfA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen wel héél erg warm, helemaal als je gaat bewegen. En dat is dan toch wat er gebeurt

VisibreTeam schreef:Waarschijnlijk word de eerste productie een serie broeken met leren zitvlak, ruime zakken, hoge taille en aan de prijs van €79.99 id dit realistisch?
. Dee_Es schreef:Van mij mag het allemaal wel wat sportiever. Gebruik van technische stoffen voor broeken en shirts die vocht afvoeren en je droog en koel of juist droog en warm houden om schuurplekken te voorkomen. Broeken die gemaakt zijn om mee te zitten. Dus niet te hoog aan de voorkant maar juist wel hoog bij de rug, die niet gaan opstropen in de knieholte en gaan trekken op de knie. Prijzen voor broeken rond €80 en shirts €20.
En vind het onzin om 150,- neer te leggen voor een rijbroek! dan kan ik net zo goed er zelf 1 maken
)
Ik heb dan weer het probleem mijn mijn korte poten dat àlle broeken te lang zijn
The_Cat schreef:Ik wil echt goede bovenkleding. Er hoeft geen bling rommel aan te zijn, gewoon iets degelijks in echt ademend materiaal. Als ik in de zomer een tshirt aandoe van die 'ruiter'shirts die in de winkel hangen dan zweet ik zoveel dat het zweet van men rug druipt