Heb zelf een tijd als kassière gewerkt bij de supermarkt. Er was altijd een klant (man 50+) die opmerkingen maakte over hoe leuk de werkkleding mij stond.
Ben er achter gekomen dat het de buurman van een goede vriend was (klant was getrouwd en had kids).
Enfin, ben op een avond met een paar collega's naar de lokale kroeg gegaan. Die klant bleek daar ook te zijn met een vriend. Vrij duidelijk dat ze al wat alcohol op hadden.
Ze kwamen naar ons toe en op t begin was t vrij onschuldig, ging meer over de supermarkt enz. Even later was ik gaan zitten en kwam de klant bij me zitten. Begon weer eerst onschuldig van goh wat doe jij eigenlijk voor school, toen ik vertelde dat ik passie had voor dieren vertelde hij over zijn honden blabla.
Niet veel later vertelde hij me ineens dat hij me wel heel leuk vond en dat hij het wel had als hij 30 jaar jonger was geweest.
Heb t gesprek afgekapt, heeft me later (over facebook messenger wtf) wel zijn excuses voor zijn gedrag aangeboden.
Ik werkte destijds wel veel achter de kassa en ben m nog vaak tegen gekomen hierna, awkwaaard.
ik geef niks mee zonder toestemming van het bedrijf. maar hoe sommigen dan reageren... 

er zijn natuurlijk altijd mensen die de grenzen uittesten. Ik ben fysiotherapeut en train mensen. Als er iemand een ongepaste opmerking maakt gaat het meestal van: 'okeeee, even kijken of de loopband ook wat sneller kan'.
Bij navraag bleek dat hij die dag al een paar keer een uitbrander had gekregen van de verpleging voor zijn ongepaste gedrag